Чопська міська рада
Закарпатська область, Ужгородський район
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Інформація про роботу Управління центр надання адміністративних послуг протягом 2021року

Дата: 25.01.2022 09:19
Кількість переглядів: 168

Рішенням сорок третьої сесії сьомого скликання Чопської міської ради від 03 жовтня 2019 року № 27 було створено Управління Центр надання адміністративних послуг Чопської міської ради, як структурний підрозділ Чопської міської ради у вигляді управління без статусу юридичної особи.

Управління Центр надання адміністративних послуг Чопської міської ради (далі – Управління ЦНАП) здійснює свою діяльність за принципом «єдиного вікна», тобто прийом документів та видача результатів послуг здійснюється виключно через адміністраторів Управління ЦНАП.

Основною перевагою Центру є максимальне спрощення отримання адміністративних послуг населенням за мінімальної кількості відвідувань та в найкоротші терміни, а також відсутність контакту суб’єкта звернення з суб’єктом надання адміністративної послуги, що виключає корупційну складову в отриманні адміністративних послуг.

Прийом суб’єктів звернень в Управлінні ЦНАП становить п’ять днів на тиждень.

Штатна чисельність Управління ЦНАП становить вісім штатних одиниць Протягом 2021 року  в Управлінні ЦНАП працювали  начальник відділу надання адміністративних послуг та 2 адміністратори, начальник Відділу державної реєстрації нерухомості, бізнесу та реєстрації місця проживання та один державний реєстратор і один спеціаліст.

Через Управління ЦНАП надають послуги 7 служб міської ради: відділ архітектури та містобудування, відділ земельних відносин, відділ економіки та інвестицій, відділ міського господарства, служба у справах дітей, відділ реєстраційних дій, управління праці та соціального захисту населення.

Для ефективної реалізації повноважень Чопської міської ради були укладені Угоди про співробітництво з органами виконавчої влади, а саме: Управлінням Держпраці у Закарпатській області, Управлінням Держгеокадастру в Ужгородському районі Закарпатської області, Департаментом екології та природних ресурсів Закарпатської обласної державної адміністрації, Управлінням ДСНС в Закарпатській області, сектором Державного агентства водних ресурсів України в Закарпатській області, Головним управлінням Державної міграційної служби України в Закарпатській області, Державною інспекцією архітектури та містобудування (ДІАМ) та Державним комітетом телебачення і радіомовлення України.

Завдяки укладеним Угодам мешканці міста мають змогу отримати адміністративні послуги вказаних органів виконавчої влади безпосередньо у місті Чоп, що значно економить час та кошти населення.

З метою найбільш повної реалізації прав громадян України Управлінням ЦНАП були також укладені Угода про співробітництво та взаємодію між Головним управлінням Пенсійного фонду України в Закарпатській області та Меморандум про співпрацю між Ужгородським місцевим центром з надання безоплатної вторинної правової допомоги. У відповідності до вищезазначених угод у приміщенні Управління ЦНАП здійснюють прийом громадян представники вказаних структур.

Кількість адміністративних послуг, які можна отримати в Управлінні ЦНАП, зросла у звітному періоді до 208.

Найбільш популярними послугами, які надані через Управління ЦНАП є послуги:  реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання, видача довідки про реєстрацію місця проживання, передача у приватну власність земельних ділянок та жилих приміщень у власність громадян, надання адресних довідок, видача витягів з ДЗК, надання довідки про нормативно-грошову оцінку земельних ділянок, вклеювання фотокарток до паспорта громадянина України при досягненні 25- та 45-ти річного віку.

За 2021 рік Управлінням ЦНАП було надано 2331 адміністративні послуги, з них: відділ Держгеокадастру в Ужгородському районі Закарпатської області – 82, РВ ГУ ДМС – 61, Департаменту екології та природних ресурсів – 2, відділ архітектури та містобудування – 10, УПСЗН – 330, відділ земельних відносин –311, відділ економіки та інвестицій – 30, відділ міського господарства – 19, служба у справах дітей – 10, Управління Держпраці – 1, сектор водних ресурсів – 1,  ДАБІ – 28.

З квітня 2021 року розпочато роботу реєстрації місця проживання мешканців громади в електронній системі Міністерства юстиції України. На протязі  звітного року Відділом ДРН Б РМП УЦНАП було опрацьовано та видано 6063 послуги. 

Результатом надання цих послуг було поповнено  державний  та  місцевий бюджет на суму 61050 гривень. Протягом звітного року  було здійснено реєстрацію місць проживання – 499 осіб, зняття з місць реєстрації – 365 осіб та видано 927 довідок про реєстрацію  місця проживання. Надіслано повідомлень про зняття з реєстрації місць проживання – 216, з них оформлено довідок 20 на постійне місце проживання за кордон, а також на повернення до України  5 довідок. Також, на протязі року було надано 1150 відповідей на запити Державних виконавців, суддів, слідчих національної поліції, адвокатів щодо підтвердження місця проживання громадян. На протязі року було видано 2372 різних видів довідок щодо зареєстрованих осіб за місцем проживання/ перебування. Протягом  2021 року проведено  150   актів обстеження щодо фактичного місця проживання мешканців м. Чоп.

Державним реєстратором речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень на протязі всього періоду було проведено 404 дії: 149 реєстрацій прав власності, 75 реєстрацій переходів прав власності, 103 реєстрації інших речових прав, 8 реєстрацій внесення змін до інших речових прав,  15 реєстрацій припинення інших речових прав. Також, надано 54 інформаційні довідки з Реєстру речових прав на нерухоме майно.

Державним реєстратором фізичних та юридичних осіб на протязі року було проведено 346 реєстраційних дій відкриття та припинення діяльності юридичних та фізичних осіб, надано 40 витягів, прийнято, оброблено та передано на зберігання оброблених  80 справ.

У рамках Програми «U-LEAD з Європою» у 2021 році Управління ЦНАП отримало нову офісну та комп’ютерну техніку, програмне забезпечення, офісні меблі  на суму більше півмільйона гривень за вказаною програмою. Дане обладнання встановлено та повноцінно використовується в роботі.

У приміщенні Управління ЦНАП бажаючі можуть скористатися інформаційними стендами або отримати консультацію безпосередньо від адміністраторів та реєстраторів. Зокрема надаються роз’яснення стосовно переліку документів, необхідних для отримання адміністративних послуг, строків їх надання, способу отримання результату, суми оплати (у випадку платності послуги) тощо.  Для потреб мешканців встановлено одне робоче місце з підключенням до Інтернету. В приміщенні Управління ЦНАП встановлено безкоштовний Wi-fi  зв'язок для потреб користувачів. З початку 2021 року Управління ЦНАП підключено до широкосмугового 100 Мбіт інтернету.

На офіційному сайті міської ради в рубриці «Управління Центр надання адміністративних послуг» у повному обсязі розміщена вся  інформація про режим роботи Управління ЦНАП, його функції, завдання та основні напрями діяльності, працівників Управління ЦНАП, а також нове в отриманні адміністративних послуг.

Важливим показником роботи Управління ЦНАП є відсутність скарг від громадян щодо отримання послуг та роботи адміністраторів та реєстраторів. Черги в Управлінні ЦНАП відсутні, тому що адміністратори та реєстратори оперативно приймають документи, надають всю необхідну інформацію щодо вимог отримання послуг згідно чинного законодавства. Багато наших відвідувачів оцінили якість надання адміністративних послуг у книзі відгуків і пропозицій, яка розташована у секторі інформування на видному і доступному місці.

Пріоритетним напрямком для розвитку Управління ЦНАП є створення автоматизованої робочої станції для здійснення прийому документів для виготовлення паспорта громадянина України у формі ІD-картки та паспорта громадянина України для виїзду за кордон. Робота по вирішенню питання закупівлі обладнання для видачі паспорта громадянина України та паспорта громадянина України для виїзду за кордон та організації захищених каналів зв’язку ДМС для доступу до підсистеми оформлення документів, що підтверджують громадянство та посвідчують особу та надавання зазначених послуг через Управління ЦНАП є актуальною, доцільною, спрямованою на підвищення рівня і якості обслуговування мешканців міста.

Працівники Управління ЦНАП постійно удосконалюють свою роботу,  забезпечуючи комфортне перебування відвідувачів в Управлінні ЦНАП та високу якість обслуговування. Велика увага приділяється підвищенню рівня професіоналізму, обізнаності адміністраторів та реєстраторів щодо надання адміністративних послуг. Вся робота в Управління ЦНАП спрямована на якісне обслуговування населення за якомога коротший термін з дотриманням вимог чинного законодавства.

 



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь