Чопська міська рада
Закарпатська область, Ужгородський район
Логотип Diia
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Положення про відділ охорони здоров’я

Додаток № 9
до 4 сесії 7 скликання
Чопської міської ради
від 29.01.2016 р. № 5 

Положення
про Відділ охорони здоров’я Чопської міської ради

1. Загальні положення

1.1. Відділ охорони здоров′я Чопської міської ради (далі відділ) є виконавчим органом міської ради, утворюється міською радою, є підзвітними і підконтрольними міській раді, підпорядкованим її виконавчому комітету, міському голові, а з питань здійснення делегованих повноважень органів виконавчої влади – також підконтрольним відповідним органам виконавчої влади.

1.2. Відділ в своїй діяльності керується Конституцією України та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України,  рішеннями Чопської міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, наказами Міністерства охорони здоров′я України та департаменту охорони здоров′я Закарпатської обласної державної адміністрації, а також цим Положенням.

1.3. Структура, штат та чисельність Відділу визначається міською радою. Посадові обов’язки працівників відділу визначаються посадовими інструкціями, розробленими начальником відділу та затвердженими міським головою.

2. Завдання та функції

2.1. Основними завданнями відділу є:

2.1.1. Забезпечення реалізації державної та місцевої політики в галузі охорони здоров’я.

2.1.2.прогнозування розвитку мережі закладів охорони здоров’я для нормативного забезпечення населення медико-санітарною допомогою.

2.1.3. Здійснення заходів,  спрямованих на  запобігання інфекційним захворюванням, епідеміям і на їх ліквідацію.

2.1.4. Організація надання медико-санітарної допомоги населенню.

2.1.5. Забезпечення виконання актів законодавства в галузі охорони здоров’я, державних стандартів, критеріїв та вимог, спрямованих на збереження навколишнього природного середовища і санітарно-епідемічного благополуччя населення, а також додержання нормативів професійної діяльності в галузі охорони здоров’я, вимог Державної   фармакопеї,   стандартів   медичного   обслуговування, медичних матеріалів і технологій.

2.2. Відділ відповідно до покладених на нього завдань:

2.2.1. Готує пропозиції до  проектів програм соціально-економічного розвитку території та проектів місцевого бюджету, подає їх на розгляд уповноваженим органам.

2.2.2. У межах своєї компетенції сприяє органам місцевого самоврядування у вирішенні питань соціально-економічного розвитку відповідної території.

2.2.3. Вивчає стан здоров’я населення, вживає заходів до запобігання і зниження захворюваності та втрати працездатності, а також збільшення тривалості життя людей.

2.2.4. В установленому законодавством порядку забезпечує надання МОЗ необхідної інформації, документів та матеріалів.

2.2.5. Здійснює на основі галузевих медичних стандартів контроль за якістю та обсягом медико-санітарної допомоги, що надається закладами охорони здоров’я всіх форм власності.

2.2.6. Організовує роботу з охорони здоров’я, материнства і дитинства, відбір дітей та підлітків на санаторно-курортне лікування, контролює стан здоров’я дітей у дошкільних та інших навчальних закладах незалежно від форми власності, виробництво і якість продуктів дитячого харчування в закладах охорони здоров’я.

2.2.7. Організовує проведення систематичного медичного обстеження (диспансеризації) осіб, які брали участь у ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи, евакуйовані та відселені із  зон відчуження.

2.2.8. Готує  пропозиції, спрямовані на проведення реформи в галузі охорони здоров’я, і подає їх на розгляд уповноваженим органам.

2.2.9. Визначає потребу у медичній техніці, медикаментах, будівельних матеріалах, інвентарі, паливі, засобах автотранспорту в закладах охорони здоров’я на відповідній території.

2.2.10. Подає пропозиції та розробляє проекти планів приватизації закладів охорони здоров’я.

2.2.11. Здійснює організаційне і методичне керівництво роботою закладів охорони здоров’я.

2.2.12. Розробляє плани фінансування закладів охорони здоров’я, які утримуються за рахунок коштів місцевого бюджету, контролює ефективне використання фінансових, матеріальних та трудових ресурсів закладами охорони здоров’я.

2.2.13. Сприяє розвитку медичної науки і техніки, реалізації місцевих науково-технічних програм, впроваджує в практику наукові досягнення та передовий досвід у галузі охорони здоров’я.

2.2.14. Забезпечує здійснення контролю за підтриманням належного санітарного та епідемічного стану, організовує пропаганду наукових медичних і гігієнічних знань серед населення.

2.2.15. Уживає заходів до збереження мережі закладів охорони здоров’я, розробляє прогнози її розвитку, враховує їх під час розроблення проектів програм соціально-економічного розвитку відповідних територій.

2.2.16. Сприяє реалізації права громадян на участь в управлінні охороною здоров’я шляхом проведення відповідної громадської експертизи, налагодження діяльності громадських консультативних або наглядових рад, громадських організацій працівників охорони здоров’я та інших об’єднань громадян.

2.2.17. Організовує правове виховання працівників галузі, роз’яснення законодавства про охорону здоров’я.

2.2.18. Визначає потребу у фахівцях різних спеціальностей для галузі охорони здоров’я, формує замовлення відповідних фахівців.

2.2.19. Контролює належну організацію в закладах охорони здоров’я роботи з питань охорони праці, безпеки руху засобів автотранспорту і протипожежного захисту закладів охорони здоров’я.

2.2.20. Організовує, у співпраці з відповідними державними органами, здійснення медико-санітарного забезпечення під час ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій.

2.2.21. Забезпечує  у  визначений законом термін розгляд звернень громадян та їх об’єднань, здійснює контроль за цією роботою в закладах охорони здоров’я.

2.2.22. Проводить роботу, пов’язану з розробленням та здійсненням заходів щодо медичного обслуговування біженців, сприяє санаторно-курортному лікуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, учасників АТО;.

2.2.23. Бере    участь    у   виконанні   загальнодержавних, регіональних, місцевих програм щодо запобігання і зменшення вживання тютюнових  виробів  та їх шкідливого впливу на здоров’я населення. Забезпечує проведення профілактичних і лікувальних заходів, спрямованих на запобігання і зменшення вживання тютюнових виробів та їх шкідливого впливу на здоров’я населення. Здійснює спостереження та збір відомостей про поширеність вживання тютюнових виробів, бере участь у проведенні запобіжних та профілактичних заходів для обмеження вживання тютюнових виробів серед населення, його захисту, насамперед дітей та молоді, від шкідливого впливу на їх здоров’я тютюнового диму. Інформує населення відповідного регіону через засоби масової інформації про шкоду, якої завдає здоров’ю людини вживання тютюнових виробів, і про проведення запобіжних та профілактичних заходів. Сприяє вирішенню питань щодо фінансового забезпечення лікувальних заходів і робіт, пов’язаних з профілактикою захворюваності, спричинюваної вживанням тютюнових виробів і впливом на їх здоров’я тютюнового диму.

2.2.24. Сприяє розвитку  міжнародного  співробітництва  в  галузі охорони здоров’я.

2.2.25. Здійснює систематичний контроль за додержанням актів законодавства з питань охорони здоров’я та санітарних правил керівниками закладів охорони здоров’я незалежно від форми власності.

2.2.26. Виконує інші функції,  пов’язані з реалізацією завдань у галузі охорони здоров’я.

3. Права

3.1. З метою забезпечення виконання своїх функцій відділ має право отримувати в установленому порядку інформацію, документи та інші матеріали від медичних закладів, що необхідні для виконання покладених на нього завдань.

3.2. У встановленому порядку залучати спеціалістів установ охорони здоров’я до розгляду питань, що входять до компетенції відділу.

3.3. Скликати в установленому порядку наради, проводити семінари та конференції з питань, що належать до його компетенції.

3.4. Користуватись в установленому порядку інформаційними базами органів виконавчої влади, системами зв’язку і комунікацій, мережами спеціального зв’язку та іншими технічними засобами.

3.5. Проводити внутрішній фінансовий контроль лікувального закладу.

4. Керівництво відділу

4.1. Відділ очолює начальник, який  призначається на посаду та звільняється з посади розпорядженням міського голови.

4.2. Начальник відділу зобов’язаний забезпечити належне та своєчасне виконання покладених на відділ завдань.

5. Взаємодія з іншими підрозділами

5.1. Відділ у своїй діяльності взаємодіє з відділами, управліннями та іншими виконавчими органами ради, а також з підприємствами, установами та організаціями  незалежно від форми власності та підпорядкування.

6. Відповідальність

6.1. Начальник і працівники відділу несуть персональну відповідальність за виконання покладених на відділ завдань та функцій згідно з законодавством.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь