Чопська міська рада
Закарпатська область, Ужгородський район
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Положення про Загальний відділ

Додаток 1 до рішення
Чопської міської ради
Ужгородського району
Закарпатської області
від 15.12.2020 року № 3

ПОЛОЖЕННЯ
про Загальний відділ апарату
Чопської міської ради Ужгородського району
Закарпатської області 
та її виконавчого комітету

 1. Загальні положення

1.1. Загальний відділ Чопської міської ради Ужгородського району Закарпатської області (надалі – відділ) є структурним підрозділом міської ради. Відділ забезпечує єдиний порядок документування управлінської інформації та роботи з документами у міській раді та її виконавчому комітеті.

1.2. У своїй діяльності відділ керується Конституцією України, законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про доступ до публічної інформації», «Про захист персональних даних», розпорядчими документами органів державної влади вищого рівня, рішеннями міської ради та виконавчого комітету, розпорядженнями та дорученнями міського голови, правилами та рекомендаціями архівних органів та цим Положенням.

1.3. Відділ є підзвітним і підконтрольним міській раді, підпорядковується виконавчому комітету, міському голові та заступнику міського голови відповідно до розподілу повноважень.

1.4. Загальний відділ взаємодіє з управліннями, відділами, службами міської ради з питань, які належать до його компетенції.

1.5. Положення про відділ затверджується міською радою.

 2. Основні завдання

2.1. Питання організації ведення діловодства:

- забезпечує встановлення єдиного порядку документування управлінської інформації та роботи з документами у виконавчому комітеті міської ради відповідно до інструкції з діловодства;

- розробляє проекти нормативно-правових актів (інструкції з діловодства), бере участь у підготовці інших документів, що належать до компетенції відділу;

- здійснює приймання та попередній розгляд документів, забезпечує реєстрацію та сканування текстів оригіналів документів, їх облік, збереження, оперативний пошук;

- забезпечує правильність оформлення вхідних та вихідних документів, повертає виконавцям на доопрацювання документи, оформлені з порушенням встановлених вимог;

- доводить у визначені строки до структурних підрозділів міської ради, підприємств, установ та організацій рішення виконавчого комітету, розпорядження міського голови згідно зі списком розсилання.

- здійснює контроль за термінами виконання контрольних документів, систематично інформує про стан їх виконання;

- упорядковує закриті до справи документи та формує їх у справи відповідно до номенклатури справ;

- направляє за відповідною адресою та передає за призначенням вхідну та вихідну кореспонденцію, оформляє реєстри та готує звіти з цих питань;

- бере участь у проведенні експертизи наукової і практичної цінності документів при їх відборі на державне зберігання, готує справи до здачі в архів;

- забезпечує своєчасне інформування керівництва про найважливіші події, які відбуваються у територіальній громаді;

- здійснює прийом та реєстрацію заяв і звернень громадян;

- здійснює заходи щодо друкування, правильного оформлення документів.

 3. Права відділу

3.1. Повертати виконавцям на доопрацювання проекти розпоряджень міського голови та інші документи, подані з порушенням вимог інструкції з діловодства.

3.2. Одержувати у встановленому порядку інформацію, відомості та інші матеріали, необхідні для виконання, покладених на відділ завдань та вдосконалення форм і методів роботи з документами.

3.3. Готувати для керівництва міської ради, виконавчого комітету доповідні записки про стан роботи з документами у міській раді та її виконавчому комітеті.

3.4. За дорученням керівництва міської ради, виконавчого комітету перевіряти в управліннях, відділах, інших службах міської ради стан організації діловодства та контролю за виконанням контрольних документів та надавати відповідні пропозиції щодо поліпшення роботи.

3.5. В межах делегованих повноважень може вимагати від управлінь, відділів та служб міської ради відповідні матеріали, інформації щодо виконання документів.

3.6. Залучати, за згодою керівника структурного підрозділу міської ради, підприємства, установи та організації, відповідних спеціалістів для вирішення питань, що належать до компетенції відділу.

 4. Структура відділу

4.1. Штатний розпис відділу затверджуються у встановленому порядку.

4.2. Очолює відділ начальник відділу, який здійснює його керівництво.

4.3. Начальник та працівники відділу призначаються на посаду міським головою у порядку, визначеному нормативними актами.

 5. Повноваження керівника відділу

5.1. Начальник відділу:

- організовує роботу відділу і несе персональну відповідальність за виконання покладених на відділ завдань;

- здійснює планування і забезпечує виконання планів роботи відділу;

- розподіляє функціональні обов’язки між працівниками відділу, забезпечує підвищення їх професійного рівня і ділової кваліфікації, дотримання правил внутрішнього розпорядку та трудової дисципліни;

- вносить пропозиції щодо добору та звільнення з посад працівників відділу;

- бере участь у координації, вивченні практики роботи управлінь, відділів та інших підрозділів, надає їм необхідну допомогу з питань, що належать до його компетенції.

 6. Відповідальність

6.1. Начальник і працівники відділу несуть персональну відповідальність за виконання покладених на відділ завдань та функцій згідно з законодавством.

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь