Положення про організаційний відділ
Додаток 2
до рішення Чопської міської ради
Ужгородського району
Закарпатської області
від 15.12.2020р. № 3
ПОЛОЖЕННЯ
про Організаційний відділ Чопської міської ради Ужгородського району
Закарпатської області та її виконавчого комітету
1. Загальні положення
1.1. Організаційний відділ Чопської міської ради Ужгородського району Закарпатської області та її виконавчого комітету (далі – Відділ) є самостійним структурним підрозділом, утворюється міською радою, є підзвітними і підконтрольними міській раді, підпорядкованим її виконавчому комітету та керуючому справами виконавчого комітету.
1.2. Структура, штат та чисельність працівників відділу визначається міською радою. Посадові обов’язки працівників відділу визначаються в посадових інструкціях, розроблених начальником відділу та затверджених міським головою.
1.3. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими актами, що його стосуються, рішеннями міської ради, її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, а також цим Положенням.
1.4. Відділ під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з іншими структурними підрозділами Чопської міської ради.
2. Основні завдання Відділу:
2.1. Організаційне забезпечення діяльності міської ради, її виконавчого комітету, підготовка аналітичних, інформаційних та інших матеріалів.
2.2. Надання методичної та іншої практичної допомоги в межах компетенції виконавчим органам міської ради, депутатам міської ради, членам виконавчого комітету міської ради, підприємствам, установам та організаціям комунальної власності територіальної громади.
2.3. Забезпечення інформаційного супроводу роботи органів місцевого самоврядування, забезпечення оприлюднення рішень (проектів) органів місцевого самоврядування, розпоряджень міського голови, вивчення громадської думки та співпраця з ЗМІ.
3. Повноваження Відділу:
3.1. Повноваження відділу в сфері організації забезпечення діяльності органів місцевого самоврядування:
3.1.1. За дорученням міського голови, заступників міського голови, секретаря міської ради, керуючого справами виконавчого комітету готує аналітичні, довідкові та інші необхідні матеріали.
3.1.2. Забезпечує у межах своїх повноважень взаємодію Чопського міського голови, його заступників, депутатів Чопської міської ради, голів постійних депутатських комісій з Закарпатською обласною радою та обласною державною адміністрацією, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями, трудовими колективами, територіальною громадою у процесі своєї діяльності.
3.1.3. Підготовка проектів рішень з організаційних питань діяльності Чопської міської ради та її виконавчого комітету.
3.1.4. За дорученням міського голови, заступників міського голови, секретаря міської ради, керуючого справами виконавчого комітету готує проекти розпоряджень та доручень міського голови, проекти листів, запитів, тощо.
3.1.5. Надає методичну, консультативну, при необхідності практичну та іншу необхідну допомогу депутатам Чопської міської ради, членам виконавчого комітету, комісіям, робочим групам, іншим структурним підрозділам, посадовим та іншим особам, підприємствам, установам та організаціям не залежно від форм власності.
3.1.6. Здійснює технічне забезпечення сесії та засідань виконавчого комітету Чопської міської ради:
- облік явки депутатів на чергову сесію ради та облік членів виконавчого комітету на чергове засідання виконавчого комітету;
- розмноження проектів рішень у відповідній кількості;
- інше.
3.1.7. Здійснює нумерацію прийнятих виконавчим комітетом та Чопською міською радою рішень, оформлює протоколи засідань сесій та виконкому в одну справу та передає їх для підписання міським головою і подальшого зберігання відповідно секретарю міської ради та керуючому справами виконавчого комітету.
3.1.8. Здійснює у відповідному журналі реєстрацію рішень прийнятих на засіданнях сесій та виконавчого комітету Чопської міської ради.
3.1.9. Готує витяги із рішень, прийнятих на засіданнях виконавчого комітету та сесіях міської ради у відповідній кількості (згідно адресатів, вказаних розробниками рішень на погоджувальному листі рішення). Видає їх під особистий підпис виконавцям та працівникам Управління Центр надання адміністративних послуг.
3.1.10. Вивчає і узагальнює організаційну роботу управлінь, відділів, інших структурних підрозділів ради, надає їм необхідну допомогу з питань, що належать до компетенції Відділу.
3.1.11. Забезпечує облік документів Відділу, їх зберігання та передачу в установленому порядку до архіву.
3.1.12. Бере участь у підготовці пропозицій щодо нагородження державними нагородами, президентськими відзнаками, почесними званнями України, відомчими відзнаками та заохоченнями Чопської міської ради.
3.1.13. Надає методичну допомогу створеним розпорядженням Чопського міського голови консультативним, дорадчим та іншим допоміжним органам, службам та комісіям у виконанні ними своїх повноважень.
3.1.14. Готує методичні матеріали з питань організаційної роботи в межах своєї компетенції.
3.1.15. Аналізує разом з іншими структурними підрозділами виконавчого комітету ради суспільно-політичне становище на території міської територіальної громади та подає відповідні пропозиції з цих питань Чопському міському голові.
3.1.16. Вивчає та аналізує стан контролю виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади. Готує звіти, інформаційні матеріали за результатами проведеної роботи.
3.1.17. У разі розгляду виконавчим комітетом питань, що зачіпають інтереси підприємств, установ, організацій комунальної форми власності, організаційний відділ повідомляє про це відповідні органи та їх посадових осіб.
3.1.18. Веде звітність з питань, що належать до компетенції Відділу.
3.1.19. Здійснює інші повноваження, передбачені нормативно-правовими актами та розпорядженнями Чопського міського голови.
3.2. Повноваження відділу в сфері інформаційного супроводу роботи органів місцевого самоврядування:
3.2.1. Забезпечує організацію усебічного висвітлення діяльності органів місцевого самоврядування засобами масової інформації, з метою більш повного й упорядкованого задоволення інформаційних потреб мешканців територіальної громади.
3.2.2. Забезпечує, шляхом взаємодії з виконавчими органами ради, збір, обробку і передачу інформації з питань політичної і соціально-економічної ситуації по територіальній громаді
3.2.3. Забезпечує організаційну підготовку проведення днів інформування населення.
3.2.4. Забезпечує підготовку та проведення прес-конференцій, брифінгів, інших інформаційних заходів.
3.2.5. Організовує через засоби масової інформації і сучасні інформаційні технології (веб-сайт) висвітлення найбільш соціально-значимих для територіальної громади проблем і подій, проектів рішень, прийнятих рішень та розпоряджень, регуляторних та нормативно-правових актів відповідно до порядку, встановленому законом.
3.2.6. Забезпечує підготовку прес-релізів про життя територіальної громади.
3.2.7. Надає депутатам і постійним комісіям ради допомогу в здійсненні їх зв’язків зі ЗМІ.
3.3. Приймає участь в організації державних свят України та інших заходів, які проводяться на території територіальної громади.
3.4. Відповідно до законодавства України проводить роботу з підготовки та проведення виборів в органи влади.
4. Права Відділу:
4.1. З метою забезпечення виконання своїх функцій відділ має право отримувати в установленому порядку інформацію, документи та інші матеріали від відділів, Управлінь та інших виконавчих органів ради, що необхідні для виконання покладених на нього завдань.
4.2. У встановленому порядку залучати спеціалістів до розгляду питань, що входять до компетенції відділу.
4.3. Скликати в установленому порядку наради, проводити семінари та конференції з питань, що належать до його компетенції.
4.4. Користуватись в установленому порядку інформаційними базами органів виконавчої влади, системами зв’язку і комунікацій, мережами спеціального зв’язку та іншими технічними засобами.
5. Керівництво відділу
5.1. Відділ очолює начальник, який призначається на посаду та звільняється з посади розпорядженням міського голови.
5.2. Начальник відділу зобов’язаний забезпечити належне та своєчасне виконання покладених на відділ завдань.
6. Взаємодія з іншими підрозділами
6.1. Відділ у своїй діяльності взаємодіє з відділами, управліннями та іншими виконавчими органами ради, а також з підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності та підпорядкування.
7. Відповідальність
7.1. Начальник і працівники відділу несуть персональну відповідальність за виконання покладених на відділ завдань та функцій згідно з законодавством.