Інформація про роботу Загального відділу та стан розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Чопської міської ради за І півріччя 2022 року
Діловодство в Загальному відділі ведеться згідно Інструкції з діловодства в Чопській міській раді та її виконавчих органах, яка затверджена розпорядженням Чопського міського голови.
Протягом першого півріччя 2022 року Загальним відділом було прийнято
1391 вхідних документів, серед яких:
- листів – 1339;
- доручення голови Закарпатської ОДА – 2;
- розпорядження голови Закарпатської ОДА – 50.
Крім того, було зареєстровано 4 інформаційні запити, 134 розпорядження міського голови, 210 внутрішніх документів та 1464 вихідних документів.
Відділом ведеться контроль за виконанням контрольних документів, зокрема щомісяця складається план-контроль щодо виконання контрольних документів, який заздалегідь доводиться до виконавців контрольних листів.
Протягом першого півріччя до Чопської міської ради надійшло 183 звернення громадян. Із них письмових – 121, усних – 62. Порівняно з минулим роком їх кількість зменшилась на 85 (у минулому році їх було 268).
За звітній період зменшилась кількість звернень через Закарпатський обласний контактний центр. Їх кількість 24. У 2021 році їх було 27. Усі дані звернення розглянуто та надано відповідні роз’яснення.
Також зменшилась кількість колективних звернень: їх кількість 7. У минулому році їх було 17.
Розпорядженням міського голови затверджено графік особистого прийому громадян. Прийом проводиться регулярно відповідно до затвердженого графіку.
За перше півріччя 2022 року найбільша кількість звернень, що надійшла, по соціальним питанням, їх кількість 46.
Також значна частина звернень надійшло по комунальним питанням, їх кількість 38. У своїх зверненнях мешканці піднімали питання ремонту будинків, ремонту дахів, каналізаційної системи.
По житловим питання надійшло 28 звернень.
По законності 27, по наданню архівних довідок 14, по питанню архітектури 9, по земельним питанням 8, по питанню підприємницької діяльності 3, по питанню освіти 1, та інші 9 звернень.
Усього за перше півріччя 2022 року вжито заходів та вирішено позитивно 81 звернення. На 84 заяви надано роз’яснення, а 18 звернень знаходяться у стадії розгляду.