Чопська міська рада
Закарпатська область, Ужгородський район
Логотип Diia
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Інформація про роботу Управління Центр надання адміністративних послуг протягом І півріччя 2022 року

Дата: 27.07.2022 09:23
Кількість переглядів: 313

Рішенням сорок третьої сесії сьомого скликання Чопської міської ради від 03 жовтня 2019 року № 27 було створене Управління Центр надання адміністративних послуг, як структурний підрозділ Чопської міської ради у вигляді управління без статусу юридичної особи.

Управління Центр надання адміністративних послуг Чопської міської ради (далі – Управління ЦНАП) здійснює свою діяльність за принципом «єдиного вікна», тобто прийом документів та видача результатів послуг здійснюється виключно через адміністраторів Управління ЦНАП.

Основною перевагою Центру є максимальне спрощення отримання адміністративних послуг населенням за мінімальної кількості відвідувань та в найкоротші терміни, а також відсутність контакту суб’єкта звернення з суб’єктом надання адміністративної послуги, що виключає корупційну складову в отриманні адміністративних послуг.

Прийом суб’єктів звернень в Управлінні ЦНАП становить п’ять днів на тиждень.

Штатна чисельність Управління ЦНАП становить вісім штатних одиниць, але на теперішній час працюють  начальник Відділу надання адміністративних послуг та два адміністратори, начальник Відділу державної реєстрації нерухомості, бізнесу та реєстрації місця проживання, один державний реєстратор.  На даний час є вакантною посада державного реєстратора у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, а спеціаліст І категорії в березні цього року мобілізований до ЗСУ.

Через Управління ЦНАП надають послуги 7 служб міської ради: відділ архітектури та містобудування, відділ земельних відносин, відділ економіки та інвестицій, відділ міського господарства, служба у справах дітей, відділ реєстраційних дій, управління праці та соціального захисту населення.

Для ефективної реалізації повноважень Чопської міської ради попередньо були укладені Угоди про співробітництво з органами виконавчої влади, а саме: Управлінням Держпраці у Закарпатській області, Управлінням Держгеокадастру в Ужгородському районі Закарпатської області, Департаментом екології та природних ресурсів Закарпатської обласної державної адміністрації, Управлінням ДСНС в Закарпатській області, сектором Державного агентства водних ресурсів України в Закарпатській області та Головним управлінням Державної міграційної служби України в Закарпатській області, Державною інспекцією архітектури та містобудування.

Завдяки укладеним Угодам мешканці міста мають змогу отримати адміністративні послуги вказаних органів виконавчої влади безпосередньо у місті Чоп, що значно економить час та кошти населення.

З метою найбільш повної реалізації прав громадян України Управлінням ЦНАП були також укладені Угода про співробітництво та взаємодію між Головним управлінням Пенсійного фонду України в Закарпатській області та Меморандум про співпрацю між Ужгородським місцевим центром з надання безоплатної вторинної правової допомоги. У відповідності до вищезазначених угод у приміщенні Управління ЦНАП здійснюють прийом громадян представники вказаних структур.

Кількість послуг, які можна отримати в Управлінні ЦНАП, зросла у звітному періоді до 197.

Найбільш популярними послугами, які надані через Управління ЦНАП є послуги:  реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання, видача довідки про реєстрацію місця проживання, передача у приватну власність земельних ділянок та жилих приміщень у власність громадян, надання адресних довідок, видача витягів з ДЗК, надання довідки про нормативно-грошову оцінку земельних ділянок, послуги ДІАМ.

Незважаючи на те, що з 24 лютого в нашій державі було введено військовий стан  і всі державні реєстри відразу були закриті за І півріччя 2022 року Управлінням ЦНАП було надано 809 адміністративних послуги. З них: відділу Держгеокадастру в Ужгородському районі Закарпатської області – 29, Департаменту екології та природних ресурсів – 2,відділ архітектури та містобудування – 21, УПСЗН – 506, відділ земельних відносин –42, відділ економіки та інвестицій – 5, відділ міського господарства – 11, служба у справах дітей – 4, Управління Держпраці – 2,  відділ реєстраційних дій – 167, ДІАМ- 20.

Державним реєстратором було прийнято та опрацьовано за І півріччя  2022 року 40 заяв у сфері державної реєстрації фізичних та юридичних осіб підприємців, та було надано довідок населенню у кількості 87 шт.

 З середини  2021 року Управління ЦНАП працює за загальнодержавним програмним  забезпеченням «ВУЛИК».

В приміщенні Управління ЦНАП бажаючі можуть скористатися безкоштовним доступом до Wi-Fi інтернету, робочим комп’ютерним  місцем, інформаційними стендами або отримати консультацію безпосередньо від адміністраторів. Зокрема надаються роз’яснення стосовно переліку документів, необхідних для отримання адміністративних послуг, строків їх надання, способу отримання результату, суми оплати (у випадку платності послуги) тощо. В приміщені Управління ЦНАП встановлено платіжний термінал, де відвідувачі можуть відразу оплачувати адміністративний збір за отримані послуги.

На офіційному сайті міської ради в рубриці «Управління Центр надання адміністративних послуг» у повному обсязі розміщена інформація про режим роботи Управління ЦНАП, його функції, завдання та основні напрями діяльності, працівників Управління ЦНАП, а також нове в отриманні адміністративних послуг.

Важливим показником роботи Управління ЦНАП є відсутність скарг від громадян щодо отримання послуг та роботи адміністраторів та реєстраторів. Черги в Управлінні ЦНАП відсутні, тому що адміністратори та реєстратори оперативно приймають документи, надають всю необхідну інформацію щодо вимог отримання послуг згідно чинного законодавства. Багато наших відвідувачів оцінили якість надання адміністративних послуг у книзі відгуків і пропозицій, яка розташована у секторі інформування на видному і доступному місці.

Пріоритетним напрямком для розвитку Управління ЦНАП є створення автоматизованої робочої станції для надання послуг у сфері  отримання водійських посвідчень та перереєстрації транспортних засобів. В цьому напрямку триває інтенсивна робота з Головним сервісним центром МВС у Закарпатській області. Наразі вирішується питання закупівлі відповідного обладнання та організація налаштування захищених каналів зв’язку.

Після завершення війкових дій на території України  необхідно буде планувати та вирішувати питання щодо здійснення прийому документів для виготовлення паспорта громадянина України у формі ІD-картки та паспорта громадянина України для виїзду за кордон. Надавання зазначених послуг через Управління ЦНАП є актуальною, доцільною, спрямованою на підвищення рівня і якості обслуговування мешканців міста.

Управління ЦНАП постійно удосконалює свою роботу, розширює спектр послуг, забезпечує комфортне перебування відвідувачів в Управлінні ЦНАП та високу якість обслуговування. Велика увага приділяється підвищенню рівня професіоналізму, обізнаності адміністраторів та реєстраторів щодо надання адміністративних послуг. Вся робота в Управління ЦНАП спрямована на якісне обслуговування населення за якомога коротший термін з дотриманням вимог чинного законодавства.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь