Інформація про роботу Організаційного відділу протягом 2022 року
Протягом 2022 року Організаційним відділом:
Підготовлено, забезпечено інформаційними матеріалами, запротокольовано та оформлено протоколи 19-ти засідань сесій Чопської міської ради, на яких було прийнято 298 питань. На кожне рішення виготовлена відповідна кількість витягів із прийнятих рішень та супровідних листів. Працівниками відділу для кожного депутата (26 осіб) Чопської міської ради готується комплект проєктів рішень та додатків до них, які надаються для розгляду на засіданні сесії міської ради.
Також оформлено 19 справ проєктів рішень, які були прийняті на відповідних засіданнях сесій. Здійснено реєстрацію всіх прийнятих на засіданнях сесій рішень у відповідному журналі.
Надавалась систематична допомога постійним комісіям Чопської міської ради у підготовці і проведенні їх засідань та у оформленні протоколів. Загалом відбулося 54 засідання, на яких було розглянуто 458 питань.
Спільно з керуючим справами (секретарем) виконавчого комітету підготовлено, забезпечено інформаційними матеріалами, запротокольовано та оформлено протоколи 25 засідань Виконавчого комітету Чопської міської ради, на яких розглянуто 451 питання. На кожне рішення виготовлена відповідна кількість витягів із рішень та супровідних листів. Здійснено реєстрацію всіх рішень, прийнятих на засіданнях виконавчого комітету Чопської міської ради у відповідному журналі. Працівниками відділу для кожного члена виконавчого комітету Чопської міської ради (21 особа) готується комплект проєктів рішень та додатків до них, які надаються для розгляду на засіданні виконавчого комітету Чопської міської ради.
Відділом здійснюється реєстрація присутніх на засіданні сесії депутатів міської ради та реєстрація присутніх на засіданні виконавчого комітету членів виконкому.
Продовж 2022 року працівниками відділу підготовлено 49 розпоряджень міського голови. Організаційним відділом підготовлено близько 423 листів Чопського міського голови, заступника міського голови та секретаря ради.
Підготовлено і оформлено 109 характеристик на мешканців громади на вимогу як фізичних так і юридичних осіб, 141 довідку для мешканців громади та на вимогу правоохоронних органів.
Крім того, працівниками відділу підготовлено і оформлено 31 грамоту та подяку Чопського міського голови за надання гуманітарної допомоги, з нагоди державних та професійних свят.
На сучасному етапі розвитку суспільства велика роль провідника норм чинного законодавства до пересічних громадян належить органам державної реєстрації актів цивільного стану, які виконують покладені на них завдання у відповідності до Конституції України, Сімейного кодексу України, Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану», щодо забезпечення повної і своєчасної державної реєстрації актів цивільного стану, що є надзвичайно важливим фактором з точки зору багатьох, пов’язаних з ними, юридичних наслідків.
Протягом 2022 року головним спеціалістом Організаційного відділу значна увага приділялася застосуванню нового законодавства при державній реєстрації смерті, народження та шлюбу в умовах воєнного стану.
Незважаючи на війну, у нашій країні народжується нове покоління.
За 2022 рік було зареєстровано 88 немовлят, серед яких 43 дівчаток та 45 хлопчиків, що на 13 більше ніж у 2021 році.
Популярними для дівчаток були такі імена: Софія, Ярина, Ірина, Юліана, Анастасія, Ольга. Для хлопчиків: Ярослав, Євген, Степан, Андрій, Ілля, Антон, Давид, Денис
Рідкісними для дівчаток були імена: Барбара, Айлін, Євангеліна, Сандра,Аміра, Летиція. Для хлопчиків: Селім, Еміл, Арон, Мірон, Мілан, Фелікс, Бенце, Браєн.
За 2022 рік Організаційним відділом Чопської міської ради зареєстровано 296 актових записів цивільного стану, зокрема:
- про народження – 88;
- про смерть - 176;
- про шлюб – 32.
Протягом 2022 року головним спеціалістом з інформаційного забезпечення та зв’язків з громадськістю було зареєстровано у відповідних журналах та опубліковано 471 проєкт рішення виконавчого комітету та 297 проєктів рішень сесій та опубліковано на офіційному сайті Чопської міської ради у відповідних рубриках рішення 19 засідань сесій та 25 засідань виконавчого комітету, 54 протоколи засідань постійних депутатських комісій.
За звітній період систематично проводилося наповнення офіційного вебсайту у підрозділах «Новини», «Оголошення», «Актуальне», «Соціальне», «Підприємцям», «ДСНС інформує». Із початку повномасштабного вторгнення проводилася постійна інформаційно-роз’яснювальна робота щодо дій населення у період воєнного стану, під час повітряної тривоги, надавалася актуальна інформація для внутрішньо переміщених осіб щодо місць тимчасового прихистку, надання гуманітарної допомоги тощо.
Разом із тим на офіційному веб-сайті систематично проводиться оновлення сторінок та рубрик. Також постійно висвітлюється інформація з життя громади, довідкова інформація для ВПО, для бізнесу та з інших питань на сторінці міської ради у соціальній мережі Facebook, Telegram та каналі YouTube.
Крім того, систематично оновлюється інформація на Порталі відкритих даних.
Працівники відділу брали участь у підготовці та проведенні різноманітних загальноміських заходів.