ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля
ПОВІДОМЛЕННЯ
про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОТЕХСІТІ" 40144328
(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи - підприємця, ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті)
інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.
- Інформація про суб’єкта господарювання.
Україна, 02081, місто Київ, ВУЛИЦЯ ЗАТИШНА, будинок 3 380504120101
(місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону)
- Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи.
Планована діяльність, її характеристика.
Метою планованої діяльності є нове будівництво під’їзних залізничних колій для ТОВ
«АВТОТЕХСІТІ» при станції Чоп регіональної філії «Львівська залізниця» Технічна альтернатива 1.
Будівництво під’їзних залізничних колій для ТОВ «АВТОТЕХСІТІ» при станції Чоп регіональної філії «Львівська залізниця». Технічна альтернатива 1 є найбільш ефективною як з економічної, технологічної, так і з екологічної точок зору для забезпечення планової діяльності при незначному негативному впливі на навколишнє природне середовище
Технічна альтернатива 2.
Технічна альтернатива 2 – використання автомобільного транспорту. Відмова від реалізації будівництва планованої діяльності призведе до використання автомобільного транспорту для виконання транспортних та вантажно-розвантажувальних операцій на підприємстві, що в свою
чергу призведе до збільшення автомобільного потоку у районі розміщення підприємства та до збільшення навантаження на прилеглі автодороги, а також до збільшеного негативного впливу на атмосферне повітря.
- Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.
Закарпатська обл. Ужгородський р-н Чоп Україна, 89502, Закарпатська обл., Ужгородський район, м. Чоп, вул. Героїв України, буд. 21 на земельних ділянках загальною площею 1,7763 га (земельні ділянки з кадастровими номерами 2111000000:06:002:0015, 2111000000:11:012:0010).
-
- Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності.
Чопська міська громада
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1. Закарпатська обл. Ужгородський р-н Чоп м. Чоп, вул. Героїв України, буд. 21 .
Україна, 89502, Закарпатська обл., Ужгородський район, м. Чоп, вул. Героїв України, буд. 21 на земельних ділянках кадастровими номерами 2111000000:06:002:0015, 2111000000:11:012:0010
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2. Закарпатська обл. Ужгородський р-н Чоп м. Чоп, вул. Героїв України, буд. 21 .
Україна, 89502, Закарпатська обл., Ужгородський район, м. Чоп, вул. Героїв України, буд. 21 на земельних ділянках кадастровими номерами 2111000000:06:002:0015, 2111000000:11:012:0010
- Соціально-економічний вплив планованої діяльності.
Планована діяльність спрямована на забезпечення ефективної роботи підприємства, ефективне та раціональне використання виробничих потужностей підприємства. Основними позитивними факторами є можливість додаткового поповнення місцевого бюджету у вигляді податків, та створення додаткових робочих місць. Загальний соціально-економічний вплив характеризується як позитивний
- Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо).
До складу об’єкту «Нове будівництво під’їзних залізничних колій для ТОВ «АВТОТЕХСІТІ» при станції Чоп регіональної філії «Львівська залізниця» входять: під’їзні залізничні колії.
- Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1.
Екологічні та інші обмеження планової діяльності встановлюються згідно вимог законодавства України з дотриманням нормативів гранично допустимих рівнів екологічного навантаження на природне середовище, санітарно-гігієнічних нормативів, радіаційного контролю тощо: - по атмосферному повітрю – викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами здійснювати за наявності відповідного дозволу; забезпечувати здійснення інструментально-лабораторних вимірювань параметрів викидів забруднюючих речовин стаціонарних і пересувних джерел, дотримуватися нормативів екологічної безпеки та
технічних вимог до сировини та матеріалів, належного технічного стану обладнання та споруд. Рівень забруднення атмосферного повітря не повинен перевищувати граничнодопустимих рівнів концентрації ГДК (ОБРД); - санітарно-епідеміологічні – дотримуватися розмірів санітарно- захисної зони; рівень акустичного та шумового забруднення не повинен перевищувати граничнодопустимий; - по водному середовищу – відсутність прямого впливу; - по земельних ресурсах – рівень забруднення грунтів не повинен перевищувати гранично допустимих рівнів та фонових показників; контроль стану ґрунтів на межі СЗЗ; - по акустичному на шумовому навантаженню – рівень акустичного та шумового забруднення не повинен перевищувати санітарно-епідеміологічні нормативи шумового впливу на людину; контроль рівня шуму на межі СЗЗ та найближчих житлових забудов; - по управлінню відходами – операції у сфері управління відходами здійснювати із додержанням санітарних та екологічних норм у спосіб, що забезпечує можливість подальшого використання відходів як вторинної сировини і безпеку для навколишнього природного середовища та здоров’я людей. Передача відходів, що утворюються внаслідок планованої діяльності, повинна відбуватися відповідно до укладених договорів з спеціалізованими організаціями.
щодо технічної альтернативи 2. Аналогічно технічної альтернативи 1.
щодо територіальної альтернативи 1.
- територіальні обмеження визначені містобудівною, інженерно-транспортною та промисловою структурою (забудовою), яка склалася на території планованої діяльності; - дотримання санітарно-захисної зони об'єкта планованої діяльності;
щодо територіальної альтернативи 2.
Не розглядається, оскільки територіальна альтернатива 1 є оптимальним варіантом.
- Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1.
Топографо-геодезичні, інженерно-геологічні вишукування у необхідному обсязі згідно з чинним законодавством. Проєктні рішення в період будівництва та експлуатації забезпечують раціональне використання ґрунту, передбачають заходи протидії підтопленню (вертикальне планування території з відведенням поверхневих вод), просіданню (влаштування під спорудами екранів із ущільненого ґрунту, якісне ущільнення зворотної засипки пазух котлованів і траншей), активізації інших екзогенних процесів, а також охоронні, відновлювальні та компенсаційні заходи (розміщення газонів та зелених насаджень із наданням необхідних уклонів озелененої поверхні для забезпечення стікання води тощо).
щодо технічної альтернативи 2. Аналогічно технічної альтернативи 1.
щодо територіальної альтернативи 1.
- використання земельних площ в межах земельної ділянки, що надана в користування у відповідності з вимогами чинного законодавства; - дотримання санітарних нормативів на межі СЗЗ; - збереження та розвиток існуючої транспортної інфраструктури.
щодо територіальної альтернативи 2.
Не розглядається, оскільки територіальна альтернатива 1 є оптимальним варіантом.
- Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:
щодо технічної альтернативи 1.
Можливі впливи планованої діяльності на: Атмосферне повітря: під час будівництва: тимчасовий допустимий вплив за рахунок викидів забруднюючих речовин при роботі спеціалізованої техніки та транспорту, здійсненні будівельно–монтажних (зварювальних, фарбувальних та інших) робіт; під час експлуатації: викиди в атмосферне повітря від руху залізничного транспорту. Водне середовище: на період будівництва: для санітарно-побутових і службових потреб використовують тимчасові пересувні приміщення. Водопостачання – привозна вода, каналізування – встановлення біотуалетів; на період експлуатації: передбачається використання води на господарсько-побутові та виробничі потреби. Водопостачання та водовідведення підприємства здійснюється згідно укладених договорів. Скидання стічних вод у відкриті водойми відсутнє. Шумове навантаження: при виконанні будівельних робіт шум створюватиметься внаслідок роботи будівельної, автотранспортної техніки та механізмів. При експлуатації джерелом шуму буде рух тепловозів, а саме звуковий ефект при контакті коліс потяга з коліями та шум їх двигунів. Природно-заповідний фонд: виробничий майданчик ТОВ «АВТОТЕХСІТІ» не займає земель природно-заповідного фонду України. Рослинний і тваринний світ: прямі загрози, які можуть сприяти порушенням рослинного покриву – мінімальні або відсутні. Виробничий майданчик ТОВ «АВТОТЕХСІТІ» розміщено на землях несільськогосподарського використання – для розміщення та експлуатації будівель і споруд транспортних послуг та допоміжних операцій. Лісові насадження відсутні. Вплив на тваринний світ – опосередкований за рахунок викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря. Соціальне середовище: планована діяльність здійснює внесок у регіональну економіку та економіку України. Навколишнє техногенне середовище: планована діяльність не спричиняє порушення навколишнього техногенного середовища. Пам’ятки архітектури, історії, культури, зони рекреації та інші елементи техногенного середовища в зоні впливу об’єкту відсутні. Вплив на ґрунт та земельні ресурси: при виконанні будівельних робіт відбуватиметься зняття ґрунтово- рослинного шару на території прокладання верхньої будови колій. У процесі експлуатації вплив на ґрунти не передбачається. Територія розміщення виробничого майданчику ТОВ
«АВТОТЕХСІТІ» не займає земель природоохоронного значення. Відходи: на період будівництва передбачається утворення будівельних, виробничих та побутових відходів. У процесі експлуатації
- утворення побутових та виробничих відходів. Діяльність з управління відходами регулюються вимогами Закону України «Про управління відходами». Кількісний та якісний склад відходів визначається відповідно до діючих нормативних документів. Зберігання відходів здійснюється у відповідності з санітарними нормами та технікою безпеки. Відходи, які утворяться під час провадження планованої діяльності будуть передані відповідно до укладених договорів та вимог екологічної безпеки спеціалізованим організаціям.
щодо технічної альтернативи 2.
Аналогічно технічної альтернативи 1 окрім: - збільшення впливу на повітряне середовище щодо територіальної альтернативи 1.
дотримання містобудівні умови та обмеження; - дотримання розміру санітарно-захисної зони;
- дотримання протипожежних розривів між будівлями та спорудами щодо територіальної альтернативи 2.
Не розглядається, оскільки територіальна альтернатива 1 є оптимальним варіантом.
- Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”).
Друга категорія
10 Інфраструктурні проекти Інфраструктурні проекти: облаштування індустріальних парків; будівництво житлових кварталів (комплексів багатоквартирних житлових будинків) та торговельних чи розважальних комплексів поза межами населених пунктів на площі 1,5 гектара і більше або в межах населених пунктів, якщо не передбачено їх підключення до централізованого водопостачання та/або водовідведення; будівництво кінотеатрів з більш як 6 екранами; будівництво (облаштування) автостоянок на площі не менш як 1 гектар і більш як на 100 паркомісць; будівництво аеропортів та аеродромів з основною злітно-посадковою смугою довжиною до 2100 метрів; будівництво залізничних вокзалів, залізничних колій і споруд; будівництво перевантажувальних терміналів та обладнання для перевантаження різних видів транспорту, а також терміналів для різних видів транспорту; будівництво гребель та встановлення іншого обладнання для утримання або накопичення води на тривалі проміжки часу; проведення робіт з розчищення і днопоглиблення русла та дна річок, берегоукріплення, зміни і стабілізації стану русел річок; будівництво трамвайних колій, підвісних канатних доріг та фунікулерів або подібних ліній, що використовуються для перевезення пасажирів; будівництво підземних, наземних ліній метрополітену як єдиних комплексів, у тому числі депо з комплексом споруд технічного обслуговування; будівництво акведуків та трубопроводів для транспортування води на далекі відстані; будівництво магістральних продуктопроводів (трубопроводів для транспортування газу, аміаку, нафти або хімічних речовин); будівництво повітряних ліній електропередачі напругою 220 кіловольт і більше та підстанцій напругою 330 кіловольт і більше; будівництво гідротехнічних споруд морських і річкових портів; будівництво глибоководних суднових ходів, у тому числі у природних руслах річок, спеціальних каналів на суходолі та у мілководних морських акваторіях, придатних для проходження суден, а також каналів у протипаводкових цілях та гідротехнічних споруд; спеціалізовані морські або річкові термінали; проведення прибережних робіт з метою усунення ерозії та будівельних робіт на морі, які призводять до зміни морського узбережжя, зокрема будівництво основних гідротехнічних споруд, підводні звалища ґрунтів, а також інші роботи на морі, крім експлуатаційних днопоглиблювальних робіт; установки для очищення стічних вод з водовідведенням 10 тисяч кубічних метрів на добу і більше;"
- Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав).
Підстав немає
- Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля передбачається відповідно вимогам Закону «Про оцінку впливу на довкілля» (ст. 6) та Постанови Кабінету Міністрів України від 13 грудня 2017 р. № 1026 «Про затвердження Порядку передачі документації для надання висновку з оцінки впливу на довкілля та фінансування оцінки впливу на довкілля»
- Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості.
Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає:
підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля; проведення громадського обговорення планованої діяльності;
аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;
надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту;
врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.
У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.
Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.
Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.
На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.
У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення.
- Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій.
У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм
підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.
- Рішення про провадження планованої діяльності.
Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде
Дозвіл на виконання будівельних робіт (ст.37 «Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»)
(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)
що видається Державна інспекція архітектури та містобудування України
(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)
- Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до
Департамент екології та природних ресурсів Закарпатської обласної державної адміністрації , 88008, м. Ужгород, пл. Народна, 4., central@ecozakarpat.gov.ua, (0312) 61-67-01., Урись Ігор Омелянович