Інформація Про виконання Програми соціально-економічного та культурного розвитку Чопської міської територіальної громади за І півріччя 2024 року
Виконання бюджетів громад за I півріччя 2024 року зіткнулося із безліччю викликів, зумовлених військовою агресією російської держави та запровадженням воєнного стану по всій території України. Після початку повномасштабного вторгнення країни-терориста під великою загрозою постало питання функціонування економіки держави, забезпечення робочих місць, виплати заробітних плат, сплати податків, повноцінного функціонування бізнесу не тільки окупованих, але й інших областей України.
Закарпатська область, попри відсутність бойових дій, знаходиться у близькості до державного кордону із країнами-членами НАТО – Польща, Угорщина, Словаччина, Румунія. Через наявну нестабільність ситуації ризики невиконання місцевих бюджетів зберігаються і до сьогодні.
Попри складну ситуацію загалом по Україні частині бізнесу вдалося адаптувалася до умов нових реалій воєнного часу, деякі заклади бюджетної сфери були переведені на простій (дошкільні заклади), загальноосвітні заклади працювали з учнями на умовах дистанційної чи змішаної форми роботи, з бюджету фінансувалися найнеобхідніші видатки.
Програма соціально-економічного та культурного розвитку Чопської міської територіальної громади на 2024-2027 роки ґрунтується на комплексі цільових програм, що спрямовані на вирішення нагальних проблем громади.
Метою програми є зростання добробуту і підвищення якості життя населення за рахунок забезпечення позитивних структурних зрушень в економіці, підвищення її конкурентоспроможності, як основ для збалансованого зростання стандартів та показників економічного розвитку.
У умовах воєнного стану надзвичайно важливо забезпечити оперативне, належне та безперервне виконання бюджетів громад. Для забезпечення ефективного функціонування бюджетної сфери та життєво необхідних потреб жителів громади у період дії воєнного стану необхідно приймати низку швидких, ефективних та оперативних рішень.
Для своєчасного та оперативного реагування на потреби фінансового забезпечення заходів територіальної оборони, захисту безпеки населення та функціонування бюджетної сфери, комунальних підприємств у період воєнного стану Програмою затверджений ряд заходів, які спрямовані на розвиток таких сфер. А також на житлово-комунальне господарство, капітальне будівництво, експорт та імпорт товарів, освіту, культуру, інвестиційну та інноваційну політику, охорону здоров’я, охорону навколишнього природного середовища та ін. Пріоритетним напрямком була розробка та здійснення заходів, затверджених Програмою соціально-економічного і культурного розвитку міста Чоп, якою передбачено розвиток економіки та соціальної сфери з елементами стратегії для прийняття конкретних рішень щодо регулювання соціально-економічних процесів, ефективності розв'язання проблем економічного і соціального розвитку міста, досягнення стабільності та зростання, з огляду на очікувані зміни в економіці, на ринку праці, в соціальній та гуманітарній сферах.
Реалізація цих заходів майже у всіх галузях та сферах життєдіяльності дозволила стабілізувати загальну макроекономічну ситуацію, поліпшити умови діяльності суб’єктів господарювання, відновити позитивну динаміку економічного зростання.
1.1. Промисловість
Чопською міською радою щомісячно проводиться контроль та моніторинг основних показників роботи промислових підприємств громади, відповідна інформація щомісячно подається департаменту економічного та регіонального розвитку Закарпатської обласної державної адміністрації.
1.2. Показники розвитку споживчого ринку
Номінальна середньомісячна заробітна плата, нарахована на одного штатного працівника (без врахування найманих працівників статистично малих підприємств та зайнятих у фізичних осіб – суб’єктів підприємницької діяльності), згідно даних по ПрАТ «Єврокар» за звітній період становила 26 937,51 грн.
Середньооблікова кількість штатних працівників по ПрАТ «Єврокар» станом на 01.07.2024 року становить 235 осіб.
Систематично проводиться контроль за роботою ринків, дрібно-роздрібної мережі (кіосків, палаток, лотків).
З метою посилення контролю за дотриманням громадського спокою проводиться контроль за дотриманням режиму роботи мережі ресторанного господарства.
Також керівникам торгівельних мереж пропонується забезпечення товарною масою переважно від виробників власної продукції.
1.3. Населення та ринок праці
Чисельність наявного населення Чопської територіальної громади становить 15 410 особи.
За I півріччя 2024 року чисельність зареєстрованих осіб в Чопській МТГ становить 11 904 осіб, кількість народжених - 21 осіб, кількість померлих - 91 осіб, природне скорочення становить 70 осіб.
Зареєстровано шлюбів -11, кількість прибулих -152 осіб, вибулих -152, міграційний приріст, скорочення – 0.
Відомості про зареєстрованих осіб у Чопській територіальній громаді станом на 16.07.2024 року
Населений пункт |
Зареєстровано |
Чоловіків |
Жінок |
|||||||||||||||||||||
всього |
Всього |
0-6 |
7-14 |
15-17 |
18-26 |
27-59 |
60-89 |
90+ |
Всього |
0-6 |
7-14 |
15-17 |
18-26 |
27-59 |
60-89 |
90+ |
||||||||
Есень |
1317 |
606 |
13 |
21 |
16 |
50 |
388 |
118 |
0 |
706 |
12 |
14 |
18 |
66 |
408 |
184 |
4 |
|||||||
Петрівка |
332 |
150 |
4 |
4 |
10 |
17 |
76 |
39 |
0 |
181 |
3 |
8 |
3 |
14 |
95 |
54 |
4 |
|||||||
Соловка |
643 |
312 |
20 |
3 |
5 |
17 |
204 |
62 |
1 |
327 |
5 |
3 |
6 |
21 |
196 |
93 |
3 |
|||||||
Соломоново |
1095 |
545 |
8 |
18 |
21 |
52 |
338 |
106 |
2 |
546 |
15 |
15 |
10 |
48 |
309 |
143 |
6 |
|||||||
Тисаашвань |
618 |
281 |
4 |
8 |
8 |
28 |
176 |
56 |
1 |
333 |
3 |
9 |
6 |
32 |
186 |
91 |
6 |
|||||||
Тисауйфалу |
223 |
105 |
6 |
1 |
2 |
10 |
59 |
27 |
0 |
118 |
3 |
3 |
2 |
10 |
69 |
30 |
1 |
|||||||
Червоне |
679 |
349 |
11 |
15 |
16 |
22 |
215 |
65 |
5 |
329 |
9 |
11 |
11 |
18 |
179 |
99 |
2 |
|||||||
Чоп |
6997 |
3209 |
88 |
119 |
118 |
250 |
1954 |
669 |
11 |
3762 |
99 |
124 |
123 |
267 |
2079 |
1047 |
23 |
|||||||
Всього |
11904 |
5557 |
154 |
189 |
196 |
446 |
3410 |
1142 |
20 |
6302 |
149 |
187 |
179 |
476 |
3521 |
1741 |
49 |
Кількість суб’єктів господарювання за організаційно-правовими формами господарювання у населених пунктах Чопської міської територіальної громади за даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) станом на 01.10.2021 р.: м. Чоп – 249, с. Есень – 15, с. Петрівка – 1, с. Соловка – 15, с. Соломоново – 39, с. Тисаашвань – 16, с. Тисауйфалу – 3, с. Червоне – 7.
1.4. КП «Чопський ринок»
Комунальним підприємством «Чопський ринок» вживаються заходи щодо несанкціонованих місць торгівлі, створення належних умов продажу продукції, вирощеної сільгоспвиробниками.
Також підтримуються вітчизняні товаровиробники шляхом забезпечення на ринках фермерських куточків у роздрібній мережі – місць для реалізації продукції місцевих виробників.
КП «Чопський ринок» забезпечується дотримання правил роздрібної торгівлі продовольчими та непродовольчими товарами і правил торгівлі на ринках, якість та безпеку продукції, популяризацію питань захисту прав споживачів.
1.5. Житлово-комунальне господарство
За січень – червень 2024 року на галузь «Житлово-комунальне господарство» використано коштів в загальній сумі 6 195,5 тис.грн.
За звітний період по «Програмі благоустрою населених пунктів Чопської міської територіальної громади на 2024-2026 роки» профінансовано видатки у сумі 2 899,2 тис.грн., з них, придбання та встановлення урн, лавок та інших предметів, матеріалів, обладнання та інвентарю – 17,7тис.грн., поточне утримання вулиць (підмітання прибордюрних смуг, дорожнього покриття, тротуарів, прибирання зел.зон, очищення урн, прибирання снігу) – 627,5 тис.грн., ліквідація несанкціонованих сміттєзвалищ – 120,0 тис.грн., ремонт та технічне обслуговування іншого електричного устаткування (послуги з утримання систем вуличного освітлення) – 160,5тис.грн., санітарні покоси зелених зон, видалення чагарників – 386,4 тис.грн., забезпечення благоустрою та поточного утримання кладовищ – 312,1 тис.грн., впорядкування та облаштування зелених зон по благоустрою – 207,0 тис.грн., придбання та встановлення дорожніх знаків, нанесення дорожньої розмітки – 49,6 тис.грн., очистка колодязів і мереж дощової каналізації – 49,5 тис.грн., обрізування та кронування дерев і кущів, вирізка аварійних, сухостійних та фаутних дерев – 36,5 тис.грн., енергія електрична – 932,4 тис.грн.
По «Програмі виконання рішень судів та інших виконавчих документів на 2021-2024 роки» профінансовано видатки у сумі 205,8 тис.грн.
По «Програмі утримання об’єктів та майна комунальної власності Чопської міської територіальної громади на 2023-2025 роки» профінансовано видатки у сумі 21,4 тис.грн. на оплату за електроенергію.
По «Програмі фінансової підтримки комунальних підприємств населених пунктів Чопської міської територіальної громади на 2024-2026 роки» спрямовано видатки у сумі 4 003,4 тис.грн., з них,
одержувачу бюджетних коштів КП ЧМР «Чистий Чоп» - дотація у сумі 225,0тис.грн. на погашення заборгованості за договором реструктуризації за надання послуг з централізованого водопостачання та водовідведення №ВТПЗ/20В-1П від 01.06.2020 року АТ «Укрзалізниця» в особі філії «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» згідно рішення Господарського суду Закарпатської області № 907/945/23 від 15.01.2024, затвердженої рішенням 41 сесії VIIІ скликання від 02.11.2023р. № 30, фактичні касові – 224,1тис.грн;
одержувачу бюджетних коштів КП ЧМР «Водоканал Чоп» - дотація у сумі 3 778,4 тис.грн., у тому числі, на погашення заборгованості за електроенергію за 2023рік – 820,0грн., за хімічні реагенти для очищення та підготовки питної води на об’єктах критичної інфраструктури: водозборів на підземних свердловинах – 903,0тис.грн., на оплату послуг, пов’язаних з технічним обслуговуванням та утриманням в належному стані зовнішніх мереж водовідведення м.Чоп, у тому числі, на очищення від намулу каналізаційної насосної станції № 2 по вулиці Миру та каналізаційної насосної станції № 3 по вул. Героїв України» - 748,0тис.грн., на погашення заборгованості за спожиту активну електроенергію за І квартал 2024 року – 645,0 тис.грн., на придбання, завантаження фільтруючого Katalog light (28,3л мішок) в кількості 108 мішків (604,8тис.грн.) та завантаження фільтруючого Terra Mix Premium (25л мішок) в кількості 18 мішків (57,6тис.грн.) для каталітичного безреагентного очищення питної води від заліза і марганця - 662,4 тис.грн., фактичні касові становлять 2 845,0 тис.грн.
1.6. Охорона здоров’я
Рішенням Ужгородської районної ради Закарпатської області 12 (позачергової) сесії VIII скликання від 14.06.2022 року № 217 та рішенням Ужгородської районної ради Закарпатської області 12 (позачергової) сесії VIII скликання від 14.06.2022 року № 216 Чопській міській раді передано 2 заклади охорони здоров’я за адресами м. Чоп вул. Миру 3, Квітова,4.
На території Чопської міської територіальної громади знаходиться наступні медичні заклади:
1. Комунальне некомерційне підприємство Чопської міської ради “Чопська міська лікарня”, Ужгородський район м. Чоп, вул. Молодіжна, 12
2. КНП Чопської міської ради “Чопський центр первинної медико-санітарної допомоги" Ужгородський район м. Чоп, вул. Молодіжна, 12
3. Амбулаторія загальної практики сімейної медицини КНП «Чопський ЦПМСД» Чопської міської ради Ужгородський район, м. Чоп, вул.Приозерна,4
4. Амбулаторія загальної практики сімейної медицини КНП «Чопський ЦПМСД» Чопської міської ради Ужгородський район, с. Соломоново, вул. Яблонева,38
5. Амбулаторія загальної практики сімейної медицини КНП «Чопський ЦПМСД» Чопської міської ради Ужгородський район, с. Есень, вул. Фермерська,1
6. Фельдшерсько-акушерський пункт КНП «Чопський ЦПМСД» Чопської міської ради Ужгородський район, с. Тисаашвань, вул. Петефі, 40
7. Фельдшерсько-акушерський пункт КНП «Чопський ЦПМСД» Чопської міської ради Ужгородський район, с. Петрівка, вул. Шевченка, 3
8. Фельдшерсько-акушерський пункт КНП «Чопський ЦПМСД» Чопської міської ради Ужгородський район, с. Соловка вул Есеньська.1
9. Фельдшерсько-акушерський пункт КНП «Чопський ЦПМСД» Чопської міської ради Ужгородський район, с. Червоне вул. Шкільна 30 Б
За період з початку року по галузі «Охорона здоров’я» профінансовано видатки в сумі 3 146,8 тис.грн.
Видатки з державного бюджету на оплату медичних послуг комунальним закладам охорони здоров’я здійснюються за договорами з Національною службою здоров’я України щодо медичного обслуговування населення в рамках програми медичних гарантій відповідно до Закону України «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення».
Видатки по галузі профінансовано в розрізі призначень, з них:
1) багатопрофільна стаціонарна медична допомога у сумі 2 376,6тис.грн., по «Програмі фінансової підтримки закладів первинного, вторинного рівня медичної допомоги Чопської міської територіальної громади на 2022-2024 роки» за рахунок коштів бюджету проведено фінансування на виплату додаткових гарантій для медичних працівників в вигляді матеріального стимулювання з нарахуванням – 1 795,9 тис.грн., на придбання предметів, матеріалів, обладнання – 73,7 тис.грн., на медикаменти – 50,5 тис.грн., на оплату послуг – 34,3 тис.грн., на оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 422,2 тис.грн.;
2) первинна медична допомога населенню, що надається центрами первинної медичної допомоги за рахунок коштів бюджету громади у сумі 530,9 тис.грн., по «Програмі фінансової підтримки закладів первинного, вторинного рівня медичної допомоги Чопської міської територіальної громади на 2022-2024 роки» профінансовано видатки на придбання предметів, матеріалів, обладнання – 128,5 тис.грн., а саме паливно-мастильні матеріали, на оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 402,4 тис.грн.;
3) на інші програми та заходи у сфері охорони здоров'я за рахунок коштів бюджету спрямовано 850,0 тис.грн. на виконання «Програми медичного забезпечення мешканців Чопської міської територіальної громади у разі амбулаторного лікування на 2022-2024 роки», з яких використано 239,3 тис.грн.
1.7. Освіта
На утримання установ освіти Чопської міської територіальної громади за звітний період 2024 року використано кошти у загальній сумі 43 026,9 тис.грн., з них, за рахунок освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам – 20 351,4 тис.грн., за рахунок розподілу залишку коштів за освітньою субвенцією на кінець бюджетного періоду – 449,2 тис.грн., за рахунок розподілу залишку коштів за субвенцією на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами на кінець бюджетного періоду – 19,4 тис.грн., видатки бюджету територіальної громади – 22 206,9 тис.грн.
На фінансування закладів дошкільної освіти з бюджету громади за звітний період 2024 року використано 10 601,1 тис.грн., з них, на виплату заробітної плати з нарахуванням спрямовано 9 004,9 тис.грн. Забезпечено в повному обсязі виплату заробітної плати з врахуванням діючої мінімальної заробітної плати та розмірів посадового окладу працівника І тарифного розряду ЄТС. На оплату видатків по закладам дошкільної освіти на придбання предметів, матеріалів, обладнання – 73,7тис.грн., на придбання продуктів харчування – 426,9 тис.грн., на оплату послуг – 23,1 тис.грн., на оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 1 001,9тис.грн., окремі заходи по реалізації державних програм– 0,7 тис.грн.
По «Програмі розвитку освіти Чопської міської територіальної громади на 2023-2027 роки» профінансовано видатки на оплату послуг з встановлення та обслуговування системи охоронної сигналізації та системи відеоспостереження у ЗДО у сумі 69,9тис.грн.
З метою приведення у відповідність до вимог чинного законодавства України назви та установчих документів закладів загальної середньої освіти Чопської міської територіальної громади рішеннями сорок сьомої сесії восьмого скликання від 05 червня 2024 року (№№14,15,16,17) затверджено наступні зміни:
- змінено найменування Чопського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 1 Чопської міської ради Ужгородського району Закарпатської області на Чопський ліцей Чопської міської ради Закарпатської області;
- змінено найменування Чопського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №2 імені Іштвана Сечені Чопської міської ради Ужгородського району Закарпатської області на Чопський ліцей імені Іштвана Сечені Чопської міської ради Закарпатської області;
перепрофілювано (змінено тип) та змінено найменування юридичної особи: Есенський опорний заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Чопської міської ради Ужгородського району Закарпатської області на Есенську гімназію Чопської міської ради Закарпатської області;
- змінено найменування Соловківської філії Есенського опорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Чопської міської ради Ужгородського району Закарпатської області на Соловківську філію Есенської гімназії Чопської міської ради Закарпатської області;
перепрофільовано (змінено тип) та змінено найменування юридичної особи: Червонівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Чопської міської ради Ужгородського району Закарпатської області на Червонівську гімназію Чопської міської ради Закарпатської області.
За рахунок коштів бюджету територіальної громади профінансовано видатки на утримання закладів освіти територіальної громади на суму 7 397,4тис.грн., з них, на оплату праці з нарахуваннями інших працівників закладів освіти на суму 4 686,5тис.грн., на придбання предметів, матеріалів, обладнання – 179,0тис.грн., (в т.ч. облаштування спортивного залу в Чопському ліцеї - 5 од. шведських стінок, 2 од. баскетбольних щитів, 2 од. волейбольних сіток, 2 од. канатів, 2 од. матів - 70,0тис.грн.; придбання автошин для шкільного автобуса Червонівської гімназії – 19,9тис.грн.; придбання апаратури для запису, комп’ютерне та відеобладнання Чопському ліцею – 22,7тис.грн.), на оплату послуг – 115,6тис.грн., на оплату комунальних послуг та енергоносіїв у сумі 1 557,6тис.грн., окремі заходи по реалізації державних програм – 27,1тис.грн.
По «Програмі розвитку освіти Чопської міської територіальної громади на 2023-2027 роки» по закладам загальної середньої освіти профінансовано видатки на оплату продуктів харчування на суму 499,3тис.грн., на оплату дизельного пального – 148,3тис.грн., на обслуговування системи охоронної сигналізації та системи відеоспостереження у освітніх закладах громади – 119,7 тис.грн. Також, по даній програмі профінансовано виплату грошової винагороди дітям-переможцям олімпіад, конкурсів та дітям-медалістам для вступу у ВНЗ у сумі 46,6тис.грн.
По «Програмі оздоровлення та відпочинку дітей Чопської міської територіальної громади на 2022-2024 роки» профінансовано видатки в сумі 123,9 тис.грн., з них, на придбання предметів, матеріалів, обладнання – 20,0 тис.грн, на оплату продуктів харчування на суму 64,3тис.грн., на оплату послуг – 39,6 тис.грн. (фактичні касові видатки становлять у сумі 64,3тис.грн.).
За рахунок освітньої субвенції з державного бюджету проведено видатки на фінансування закладів загальної середньої освіти територіальної громади виключно на виплату заробітної плати з нарахуванням педагогічним працівникам на суму 20 351,4 тис.грн.
За рахунок розподілу залишку коштів за освітньою субвенцією на кінець бюджетного періоду проведено видатки на фінансування закладів освіти територіальної громади на виплату заробітної плати з нарахуванням педагогічним працівникам на суму 449,2тис.грн.
За рахунок розподілу залишку коштів за субвенцією з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами на кінець бюджетного періоду проведено видатки на фінансування закладів дошкільної освіти територіальної громади на оплату праці з нарахуванням педагогічним працівникам - 19,4тис.грн.
Видатки на фінансування спеціальної освіти мистецькими школами за рахунок бюджету громади становлять 4 161,8 тис.грн., з них, на виплату заробітної плати з нарахуванням спрямовано 3 865,1 тис.грн., на оплату послуг – 6,0 тис.грн., на оплату комунальних послуг та енергоносіїв спрямовано кошти в сумі – 290,7 тис.грн.
На утримання установ освіти територіальної громади за січень – червень 2024 року профінансовано видатки на суму 3 975,1 тис.грн.
На утримання установ освіти територіальної громади за рахунок власних надходжень бюджетних установ використано кошти у сумі 862,7 тис.грн., з них, на придбання предметів, матеріалів, обладнання – 341,7 тис.грн., на продукти харчування – 515,0 тис.грн., на оплата послуг – 1,0тис.грн., на окремі заходи по реалізації державних програм – 5,0тис.грн.
За рахунок коштів переданих із загального фонду бюджету до бюджету розвитку (спеціального фонду) профінансовано видатки по об’єкту «Капітальний ремонт фасаду та приміщень будівлі Чопського ЗЗСО І-ІІІ ст. №1 м. Чоп, вул. Шкільна, 12. Коригування.» у сумі 3 112,4 тис.грн.
1.7.1. Культура і мистецтво
На утримання установ культури Чопської міської територіальної громади за січень – червень 2024 року використано кошти у сумі 1 671,9 тис.грн.
На виплату заробітної плати з нарахуванням працівникам бюджетних установ закладів культури з бюджету громади профінансовано видатки у сумі 1 452,0 тис.грн.
Забезпечено в повному обсязі виплату заробітної плати з урахуванням діючої мінімальної заробітної плати та розміру посадового окладу працівника І тарифного розряду ЄТС.
На оплату видатків спрямовано кошти у сумі 192,3 тис.грн., в тому числі, на придбання предметів, матеріалів, обладнання – 10,5 тис.грн., на оплату послуг – 12,8 тис.грн., на оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 169,0 тис.грн.
За звітний період по «Програмі відзначення в Чопській міській територіальній громаді державних та місцевих свят, історичних подій, знаменних і пам’ятних дат та інших заходів на 2024-2026 роки» на інші заходи в галузі культури і мистецтва на проведення культурно-мистецьких заходів використано кошти на придбання предметів, матеріалів, обладнання та інвентарю на суму 27,6 тис.грн.
За період з початку року за рахунок власних надходжень установ культури Чопської міської територіальної громади профінансовано видатки на окремі заходи по реалізації державних програм у сумі 4,1тис.грн
1.7.2. Фізична культура і спорт
За період з початку року профінансовано видатки на галузь «Фізична культура і спорт» у сумі 729,4 тис.грн.
Видатки спрямовані на утримання ДЮСШ у сумі 588,7 тис.грн., з них, на оплату праці з нарахуванням працівників ДЮСШ – 530,2 тис.грн., на оплату послуг – 47,6 тис.грн., на оплату комунальних послуг та енергоносіїв у сумі 10,9 тис.грн.
На виконання «Програми розвитку фізичної культури і спорту Чопської міської територіальної громади на 2023-2027 роки», щодо зміцнення матеріально-технічної бази Чопської ДЮСШ та спортивних залів закладів загальної середньої освіти Чопської МТГ, прийняття участі шкільних команд та вихованців ДЮСШ у обласних спортивних змаганнях, використано кошти на суму 140,7 тис.грн., з них, на придбання предметів, матеріалів, обладнання - 45,2 тис.грн., на оплату послуг – 23,2 тис.грн., на окремі заходи по реалізації державних програм – 46,3 тис.грн., інші виплати – 26,0 тис.грн.
За період з початку року за рахунок власних надходжень бюджетної установи Чопська дитячо-юнацька спортивна школа профінансовано видатки на оплату послуг у сумі 0,5тис.грн.
1.8. Соціальний захист та соціальне забезпечення
Управління праці та соціального захисту населення Чопської міської ради (далі - Управління) супроводжує бюджетні програми, є головним розпорядником коштів державного бюджету нижчого рівня, виконує функції, пов’язані із призначенням державної допомоги сім’ям з дітьми, державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, особам, які не мають права на пенсію та особам з інвалідністю, дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, та інших видів державної допомоги, передбачених законодавством, які є соціально необхідними.
Підтримка різних верств населення Чопської міської територіальної громади-один з головних пріоритетних напрямків діяльності Управління. З цією метою щоденно проводиться робота по реалізації цілої низки нормативно-законодавчих актів України, обласних та міських програм.
За січень – червень 2024 року профінансовано видатки на галузь «Соціальний захист та соціальне забезпечення» у загальній сумі 2 212,6тис.грн.
Повномасштабне вторгнення Російської Федерації в Україну стало викликом для всіх сфер, не винятком стала і соціальна, яка опікується вразливими, малозахищеними та незахищеними категоріями населення, отже соціальний захист та соціальне забезпечення населення в умовах військового стану залишається одним із пріоритетів діяльності як державної, так і міської влади.
За рахунок коштів бюджету Чопської міської територіальної громади на виконання програм соціального захисту та соціального забезпечення населення, та на виконання програм соціальної спрямованості використано кошти у сумі 1 857,8 тис.грн., з них, на виконання:
1) Цільової комплексної Програми «Турбота» на 2023 – 2024 роки на заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення населення профінансовано видатки на суму 1 833,5 тис.грн., з них витрати на відшкодування за виготовлення та встановлення пам’ятника загиблому військовослужбовцю - сироті у сумі 40,0тис.грн.;
2) «Програми надання інших пільг окремим категоріям мешканців Чопської міської територіальної громади на 2024 рік» на надання інших пільг відповідно до законодавства профінансовано видатки на суму 3,5 тис.грн.;
3) «Програми впровадження молодіжної, сімейної, дитячої та гендерної політики у Чопській міській територіальній громаді на 2021-2025 роки» профінансовано видатки на суму 20,8 тис.грн., з них, придбання предметів, матеріалів, обладнання – 5,1тис.грн., оплату послуг на суму 15,7тис.грн.
На утримання та забезпечення діяльності Міського центру соціальних служб Чопської міської ради використано кошти у загальній сумі 354,8 тис.грн. Видатки, за звітний період, спрямовано на виплату заробітної плати з нарахуванням у сумі 353,8 тис.грн., на оплату послуг – 1,0 тис.грн.
По галузі «Соціальний захист та соціальне забезпечення», за період з початку року, надходження в натуральній формі складають у сумі 196,7тис.грн., з них:
утримання та забезпечення діяльності центрів соціальних служб - надходження благодійної допомоги від Закарпатської обласної організації Товариства Червоного Хреста України у вигляді гігієнічних та продуктових наборів у сумі 113,9тис.грн.;
видатки, пов'язані з наданням підтримки внутрішньо переміщеним та/або евакуйованим особам у зв'язку із введенням воєнного стану - надходження благодійної допомоги від Закарпатської обласної організації Товариства Червоного Хреста України у вигляді устаткування (телевізор та настільні ігри, інші МШП) для облаштування шелтеру за адресою м. Чоп, вул. Миру, буд.3 у сумі 30,8тис.грн.;
безоплатне прийняття від міжнародної організації Німецьке товариство міжнародного співробітництва (GIZ) устаткування (холодильники 4 шт) для облаштування шелтеру за адресою м. Чоп, вул. Миру, буд.3 в рамках проєкту «Розбудова структур надання послуг та освітнього потенціалу для психологічного забезпечення в Україні» у сумі 52,0тис.грн.
1.9. Фінансово - економічна діяльність
Економічна діяльність
По даній галузі за період з початку 2024 року профінансовано видатки за рахунок коштів переданих із загального фонду бюджету до бюджету розвитку (спеціального фонду) 2 417,1 тис.грн., з них:
по «Програмі благоустрою населених пунктів Чопської міської територіальної громади на 2024-2026 роки» на «Капітальний ремонт тротуару по вул. Героїв України в м. Чоп» на суму 772,1 тис.грн.;
по «Програмі фінансової підтримки комунальних підприємств населених пунктів Чопської міської територіальної громади на 2024-2026 роки» профінансовано внески до статутного капіталу КП ЧМР «Водоканал Чоп» на придбання автоматичної гвинтової решітки в контейнерному виконанні, з будівельно-монтажними роботами та пусконалагоджувальними роботами на місці безпосередньої експлуатації на КОС в м. Чоп в сумі 1 645,0 тис.грн.
За рахунок загального фонду бюджету Чопської міської територіальної громади за січень – червень 2024 року профінансовано видатки на суму 98 897,6 тис.грн.
При виконанні бюджету дотримано вимоги статті 77 Бюджетного кодексу України щодо забезпечення в повному обсязі потреби в коштах на оплату праці з нарахуваннями працівників бюджетних установ відповідно до встановлених законодавством України умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати, на проведення розрахунків за спожиті енергоносії та комунальні послуги, які споживаються бюджетними установами.
На захищені статті видатків та енергоносії спрямовано 91 787,3 тис.грн., що складає 92,8 відс. від загальної суми видатків.
На галузь «Освіта» за рахунок отриманої з державного та місцевого бюджету субвенції, профінансовано видатки у сумі 20 820,0 тис.грн.
Кредиторська заборгованість по незахищених статтях видатків загального фонду бюджету станом на 01 липня 2024 року становить 515,9 тис.грн.
За звітний період з початку року видатки по загальному фонду на утримання органів місцевого самоврядування складають у сумі 19 597,9 14 997,3 тис.грн.
На оплату праці з нарахуваннями апарату Чопської міської ради, її виконавчого комітету та самостійних управлінь за січень – червень 2024 року спрямовано 18 927,8 тис.грн. За вказаний період забезпечено виплату заробітної плати, відповідно до норм діючого законодавства.
На спожиті енергоносії та комунальні послуги спрямовано 408,0 тис.грн., на придбання предметів, матеріалів, обладнання на суму 66,4 тис.грн., на оплату послуг – 165,1 тис.грн., на відрядження – 8,0 тис.грн., окремі заходи по реалізації державних програм – 0,7 тис.грн., інші поточні видатки – 21,9 ти.грн.
Видатки на іншу діяльність у сфері державного управління у сумі 103,6 тис.грн., в тому числі:
по «Програмі розвитку органів місцевого самоврядування на 2021-2025 роки» на суму 83,6 тис.грн., з них, придбання предметів, матеріалів, обладнання – 52,0 тис.грн., оплата послуг – 31,6 тис.грн.;
по «Програмі впровадження системи вуличного відеоспостереження в населених пунктах Чопської міської територіальної громади на 2023-2025 роки» на оплату послуг з доступу до камер спостереження в локальній інформаційній мережі - 20,0тис.грн.
За звітний період по «Програмі благоустрою населених пунктів Чопської міської територіальної громади на 2024-2026 роки» профінансовано видатки у сумі 2 899,2 тис.грн., з них, придбання та встановлення урн, лавок та інших предметів, матеріалів, обладнання та інвентарю – 17,7тис.грн., поточне утримання вулиць (підмітання прибордюрних смуг, дорожнього покриття, тротуарів, прибирання зел.зон, очищення урн, прибирання снігу) – 627,5 тис.грн., ліквідація несанкціонованих сміттєзвалищ – 120,0 тис.грн., ремонт та технічне обслуговування іншого електричного устаткування (послуги з утримання систем вуличного освітлення) – 160,5тис.грн., санітарні покоси зелених зон, видалення чагарників – 386,4 тис.грн., забезпечення благоустрою та поточного утримання кладовищ – 312,1 тис.грн., впорядкування та облаштування зелених зон по благоустрою – 207,0 тис.грн., придбання та встановлення дорожніх знаків, нанесення дорожньої розмітки – 49,6 тис.грн., очистка колодязів і мереж дощової каналізації – 49,5 тис.грн., обрізування та кронування дерев і кущів, вирізка аварійних, сухостійних та фаутних дерев – 36,5 тис.грн., енергія електрична – 932,4 тис.грн.
По «Програмі виконання рішень судів та інших виконавчих документів на 2021-2024 роки» профінансовано видатки у сумі 205,8 тис.грн.
По «Програмі утримання об’єктів та майна комунальної власності Чопської міської територіальної громади на 2023-2025 роки» профінансовано видатки у сумі 21,4 тис.грн. на оплату за електроенергію.
По «Програмі фінансової підтримки комунальних підприємств населених пунктів Чопської міської територіальної громади на 2024-2026 роки» спрямовано видатки у сумі 4 003,4 тис.грн., з них,
одержувачу бюджетних коштів КП ЧМР «Чистий Чоп» - дотація у сумі 225,0тис.грн. на погашення заборгованості за договором реструктуризації за надання послуг з централізованого водопостачання та водовідведення №ВТПЗ/20В-1П від 01.06.2020 року АТ «Укрзалізниця» в особі філії «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» згідно рішення Господарського суду Закарпатської області № 907/945/23 від 15.01.2024, затвердженої рішенням 41 сесії VIIІ скликання від 02.11.2023р. № 30, фактичні касові – 224,1тис.грн;
одержувачу бюджетних коштів КП ЧМР «Водоканал Чоп» - дотація у сумі 3 778,4 тис.грн., у тому числі, на погашення заборгованості за електроенергію за 2023рік – 820,0грн., за хімічні реагенти для очищення та підготовки питної води на об’єктах критичної інфраструктури: водозборів на підземних свердловинах – 903,0тис.грн., на оплату послуг, пов’язаних з технічним обслуговуванням та утриманням в належному стані зовнішніх мереж водовідведення м.Чоп, у тому числі, на очищення від намулу каналізаційної насосної станції № 2 по вулиці Миру та каналізаційної насосної станції № 3 по вул. Героїв України» - 748,0тис.грн., на погашення заборгованості за спожиту активну електроенергію за І квартал 2024 року – 645,0 тис.грн., на придбання, завантаження фільтруючого Katalog light (28,3л мішок) в кількості 108 мішків (604,8тис.грн.) та завантаження фільтруючого Terra Mix Premium (25л мішок) в кількості 18 мішків (57,6тис.грн.) для каталітичного безреагентного очищення питної води від заліза і марганця - 662,4 тис.грн., фактичні касові становлять 2 845,0 тис.грн.
1.10. Відділ ведення Державного реєстру виборців
Постановою Центральної виборчої комісії №83 від 22 грудня 2023 року було відновлено функціонування автоматизованої інформаційно-комунікаційної системи "Державний реєстр виборців" у частині періодичної актуалізації (періодичного поновлення) бази даних Державного реєстру виборців у порядку, встановленому Законом України "Про Державний реєстр виборців".
Відділ ведення Державного реєстру виборців Чопської міської ради протягом І кварталу 2024 року виконував всі основні завдання, які визначені чинним законодавством України та службою розпорядника Державного реєстру виборців. Станом на квітень 2024року: кількість виборців Чопської міської територіальної громади становить - 11803 особи, з них мають виборчу адресу -11328 і 475 без виборчої адреси і зняті з реєстраційного обліку по місцю вибуття; померлих - 803 ; особи, яким скасовано громадянство - 2; недієздатних - 3; осіб, які не здатні самостійно пресуватися - 84.
Протягом всього періоду здійснювалося ведення картографічного обліку виборчих дільниць, що діють на постійній основі у Геоінформаційній підсистемі АІКС “Державний реєстр виборців” і їх кількість налічує 10, та ведення програмними засобами адресного реєстру нашої громади, до якого занесено 115 вулиць та 2921 будинок, які і формують межі виборчих дільниць.
Відділом ведення Державного реєстру виборців Чопської міської ради постійно здійснюється: перевірка відомостей, співставлення через систему пошуку в автоматизованій інформаційно-комунікаційній системі “Державний реєстр виборців” (далі АІКС); внесення необхідних записів, чи змін до електронних карток виборців; знищення записів про виборців; внесення до електронної бази Реєстру даних про 18-ти річних, та відсутніх виборців; зміну прізвища, імені, по батькові; зміну дати і місця народження; зміну виборчої адреси в межах громади та прибуття / вибуття виборців (виборча адреса виборця визначається за зареєстрованим місцем проживання та адресою житла виборця відповідно до Закону України "Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні"); набуття та зняття статусу нездатних самостійно пересуватися; набуття та зняття статусу недієздатних; внесення записів про дату смерті виборців; формування звернень засобами АІКС відносно військовослужбовців строкової служби, які прибули для проходження служби до військових частин, що знаходяться на території нашої територіальної громади. Ці дії проводяться на основі отриманих відомостей про виборців в результаті поновлення бази даних Реєстру, опрацювання звернень від інших органів Реєстру, переадресованих засобами АІКС “Державний реєстр виборців” та на виконання доручень Служби розпорядника реєстру.
Відповідно до статті 22 Закону України “Про Державний реєстр виборців” відділом ведення Державного реєстру виборців здійснюється щомісячне (до 5 числа) поновлення бази даних Реєстру. З моменту відновлення функціонування Реєстру кожного понеділка відкривається новий період поновлення, який необхідно опрацювати і закрити до кінця тижня. Суб’єктами подання у відповідності до цієї статті Закону на території нашої громади є - Ужгородський районний відділ Головного управління державної міграційної служби України у Закарпатській області, Ужгородський міськрайонний суду Закарпатської області, орган реєстрації Чопської міської ради, Управління праці та соціального захисту населення Чопської міської ради, Ужгородський міський відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного управління юстиції у Закарпатській області, міський голова, військова частини **** та ****. Відомості періодичного поновлення Державного реєстру виборців у визначені терміни перевіряються працівниками відділу за допомогою спеціального програмного забезпечення та завантажуються до системи АІКС для внесення зміни до бази даних Державного реєстру виборців. Також, у разі проведення уточнень записів, які не співпадають з базою даних Реєстру при обробці даних періодичного поновлення, за результатами запитів до відповідних органів, працівники відділу самостійно створюють відомості, які називаються ініціативними і проводять зміни, актуалізуючи їх до правильних даних. Слід зазначити, що протягом першого кварталу 2024 року без порушень термінів було завантажено всі планові відомості, подані суб’єктами періодичного поновлення за період 01.03.2022-31.03.2022 по 01.03.2023-31.03.2023.
Протягом цього періоду відділом ведення Державного реєстру виборців було опрацьовано 240 відомостей, з яких 19- ініціативні, відносно 708 осіб.
Постійно проводилася робота щодо забезпечення підтримки в актуальному стані АІТС Реєстру, шляхом візуального та автоматизованого контролю за повнотою і коректністю персональних даних Державного реєстру та виявлення некоректних записів (кратних включень). З цією метою було сформовано 7 інформаційних запитів до суб’єктів подання відомостей відносно 170 виборців.
За перший квартал 2024 року було видано 110 наказів начальника відділу ведення Державного реєстру виборців Чопської міської ради, щодо внесення відповідних змін відносно персональних даних осіб бази даних Державного реєстру виборців та внесення записів до бази даних Держреєстру. А саме :
- про внесення запису до бази даних реєстру- 19 наказів, відносно 49 осіб;
- про внесення змін до ідентифікаційних персональних даних виборця у Реєстрі - 29 наказів, щодо 259 осіб;
- про вибуття виборців - 10 наказів відносно 176 осіб:
- зміна виборчої адреси за зверненнями інших відділів - 28 наказів, відносно 66 осіб;
- знищення запису по ст 17 ч.5 - 18 наказів, відносно 55 осіб;
- зміни місця народження за змінами в АТУУ - 3 накази відносно 21 особи;
- зміну у виборчій адресі при змінах в геонімах /будинках - 3 накази, стосовно 1199 виборців.
Для усунення розбіжностей в даних при співставленні виборців під час обробки відомостей періодичного поновлення було проаналізовано 66 обставини з цього екрану через запити до суб’єктів подання відомостей, які були приведені у відповідність шляхом ініціативних відомостей.
У відповідності до вимог розпорядника Реєстру проведені всі планові роботи комплексної системи захисту інформації (КСЗІ) автоматизованої інформаційно-комунікаційної системи “Державний реєстр виборців” відділу та оновлено програмне забезпечення, а також здійснювалося ведення відповідних екранів у програмі АІКС “ДРВ” щодо функціонування комплексної системи захисту інформації.
Здійснювалася робота по опрацюванню переадресованих рядків відомостей та погодженням звернень інших відділів. В першому кварталі було сформовано 14 переадресувань про виборців, які вибули з військових частин, в зв'язку із закінченням строкової служби. За звітний період були отримані переадресування від інших відділів ведення Держреєстру виборців відносно 10 виборців, які були опрацьовані шляхом заведення ініціативних відомостей. В основному, це дані про виборців, які померли поза межами нашої громади; виборців, які змінили ПІБ та досягли 18-річного віку.
Також проводилася робота з обліку відомостей про зміни в адресному реєстрі, а саме - присвоєння адрес новим житловим будинкам з прив’язкою цих будинків до виборчих дільниць та перейменуванням вулиць.
У зв’язку із перейменуванням вулиць відбулися зміни опису меж виборчих дільниць, що зумовило реєстрацію змін у довіднику виборчих дільниць, що діють на постійній основі і в подальшому тягне за собою формування подання до Центральної виборчої комісії з метою внесення змін до звичайних виборчих дільниць.
Додаткової уваги потребує робота з опрацюванням екранів щодо даних відносно виборців, які вибули з установ відбування покарань та знялися з обліку в Міністерстві закордонних справ. Було проаналізовано стан 110 виборців в Реєстрі та взято до уваги той факт, що нова виборча адреса може бути в межах нашого відділу ведення. За підсумками перевірки, проведеної разом із відділом реєстрації нерухомого майна, бізнесу та реєстрації місця проживання УЦНАП жодна з вказаних майбутніх виборчих адрес не була підтверджена.
Інша діяльність
За період з початку року по даній галузі профінансовано видатки по «Програмі оповіщення Чопської міської територіальної громади на 2023-2025роки» у сумі 3,8 тис.грн. на оплату послуг з експлуатаційно-технічного обслуговування апаратури та інших технічних засобів оповіщення і зв’язку цивільної оборони.
Міжбюджетні трансферти
Обсяг міжбюджетних трансфертів, що надаються по спеціальному фонду (за рахунок коштів переданих із загального фонду бюджету до бюджету розвитку (спеціального фонду)), становить 27 779,9 тис.грн., з них:
міжбюджетні трансферти у вигляді іншої субвенції з місцевого бюджету становлять 3 000,0 тис.грн., а саме:
обласному бюджету Закарпатської області, у якості співфінансування на придбання будинків модульного типу із встановленням для потреб оборони у Закарпатській області, на закупівлю послуг із благоустрою території та приєднання до зовнішніх мереж містечка модульного типу для потреб оборони у Закарпатській області, на виконання «Програми облаштування містечка модульного типу для потреб оборони у Закарпатській області на 2024 рік», затвердженої рішенням 44 сесії 8 скликання Чопської міської ради від 13 березня 2024р. №15, у сумі 2 000,0 тис.грн.;
бюджету Куп’янської міської територіальної громади Куп’янського району Харківської області) на придбання обладнання (піскорозкидача) у сумі 1 000,0 тис.грн.;
міжбюджетні трансферти, що надаються по спеціальному фонду у вигляді субвенції з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів становлять 24 779,9тис.грн. у розрізі наступних програм:
програми профілактики злочинності, забезпечення публічної безпеки і порядку на території Чопської міської територіальної громади на 2024 рік, затвердженої рішенням 43 сесії 8 скликання, позачергове засідання Чопської міської ради від 07 лютого 2024р. №8, у сумі 85,0тис.грн.;
програми «Поліцейський офіцер громади» Чопської міської територіальної громади на 2024 рік, затвердженої рішенням 43 сесії 8 скликання, позачергове засідання Чопської міської ради від 07 лютого 2024р. №7, у сумі 900,0тис.грн.;
програми підтримки військової частини **** на 2024 рік, затвердженої рішенням 43 сесії 8 скликання, позачергове засідання Чопської міської ради від 07 лютого 2024р. №4, у сумі 1 886,0тис.грн.;
програми підтримки військової частини **** на 2024 рік, затвердженої рішенням 43 сесії 8 скликання, позачергове засідання Чопської міської ради від 07 лютого 2024р. №5, у сумі - 2 000,0тис.грн.;
програма підтримки військової частини **** на 2024 рік, затвердженої рішенням 43 сесії 8 скликання, позачергове засідання Чопської міської ради від 07 лютого 2024р. №2, у сумі - 2 500,0тис.грн.;
програми підвищення рівня боєздатності та поліпшення умов несення служби в **** на 2024 рік», затвердженої рішенням 43 сесії 8 скликання, позачергове засідання Чопської міської ради від 07 лютого 2024р. №3, у сумі 1 320,0 тис.грн.;
програми підтримки військової частини **** на 2024 рік, затвердженої рішенням 43 сесії 8 скликання, позачергове засідання Чопської міської ради від 07 лютого 2024р. №6, у сумі 6 000,0тис.грн.
програми підтримки військової частини **** через військову частину **** на 2024 рік, затвердженої рішенням 44 сесії 8 скликання Чопської міської ради від 13 березня 2024р. №62, у сумі 10 013,9тис.грн;
програма забезпечення державної безпеки в Ужгородському району, матеріально-технічного забезпечення Управління СБУ в Закарпатській області на 2024 рік, затвердженої рішенням 45 сесії 8 скликання Чопської міської ради від 10 квітня 2024р. №6, у сумі 75,0тис.грн.
Видатки спеціального фонду
Виконання видаткової частини спеціального фонду бюджету Чопської міської територіальної громади за січень-червень 2024 року становить у сумі 35 576,3 тис.грн., у тому числі, за рахунок коштів переданих із загального фонду бюджету до бюджету розвитку (спеціального фонду) – 33 309,4 тис.грн., власні надходження бюджетних установ – 2 266,9 тис.грн.
Кредиторська заборгованість по видатках спеціального фонду бюджету станом на 01 липня 2024 року становить 1 397,4тис.грн.
Державне управління
За період з початку року надходження в натуральній формі гуманітарної допомоги від Закарпатської обласної організації Товариства Червоного Хреста України складають у сумі 1 202,9тис.грн. у вигляді спальних наборів в кількості 228 шт.