Чопська міська рада
Закарпатська область, Ужгородський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Інформація про роботу Управління центр надання адміністративних послуг протягом 2024 року

Дата: 23.04.2025 14:24
Кількість переглядів: 77

Фото без описуРішенням сорок третьої сесії сьомого скликання Чопської міської ради від 03 жовтня 2019 року № 27 було створене Управління Центр надання адміністративних послуг, як структурний підрозділ Чопської міської ради у вигляді управління без статусу юридичної особи.

Управління Центр надання адміністративних послуг Чопської міської ради (далі – Управління ЦНАП) здійснює свою діяльність за принципом «єдиного вікна», тобто прийом документів та видача результатів послуг здійснюється виключно через адміністраторів Управління ЦНАП.

Основною перевагою Центру є максимальне спрощення отримання адміністративних послуг населенням за мінімальної кількості відвідувань та в найкоротші терміни, а також відсутність контакту суб’єкта звернення з суб’єктом надання адміністративної послуги, що виключає корупційну складову в отриманні адміністративних послуг.

Прийом суб’єктів звернень в Управлінні ЦНАП становить п’ять днів на тиждень.

Штатна чисельність Управління ЦНАП становить вісім штатних одиниць, але на теперішній час працюють адміністратор - начальник Управління ЦНАП, адміністратори,два державні реєстратори і один спеціаліст за трудовим договором.

Через Управління ЦНАП надають послуги 7 підрозділів міської ради: відділ архітектури та містобудування, відділ земельних відносин, відділ економіки та інвестицій, відділ міського господарства, Служба у справах дітей, відділ реєстраційних дій, Управління праці та соціального захисту населення.

Для ефективної реалізації повноважень Чопської міської ради попередньо були укладені Угоди про співробітництво з органами виконавчої влади, а саме: Управлінням Держпраці у Закарпатській області, Управлінням Держгеокадастру в Ужгородському районі Закарпатської області, Департаментом екології та природних ресурсів Закарпатської обласної державної адміністрації, Управлінням ДСНС в Закарпатській області, сектором Державного агентства водних ресурсів України в Закарпатській області та Головним управлінням Державної міграційної служби України в Закарпатській області.

Завдяки укладеним Угодам мешканці міста мають змогу отримати адміністративні послуги вказаних органів виконавчої влади безпосередньо у місті Чоп, що значно економить час та кошти мешканців громади.

З метою найбільш повної реалізації прав громадян України Управлінням ЦНАП були також укладені Угода про співробітництво та взаємодію між Головним управлінням Пенсійного фонду України в Закарпатській області та Меморандум про співпрацю між Ужгородським місцевим центром з надання безоплатної вторинної правової допомоги. У відповідності до вищезазначених угод у приміщенні Управління ЦНАП здійснюють прийом громадян представники вказаних структур.

Кількість послуг, які можна отримати в Управлінні ЦНАП, у звітному періоді становить 288.

Найбільш популярними послугами, які надані через Управління ЦНАП є послуги: видача витягу про реєстрацію місця проживання, передача у приватну власність земельних ділянок та жилих приміщень у власність громадян,видача витягів з ДЗК,державна реєстрація права власності та інших речових прав та їх обтяжень на об'єкти нерухомого майна та видача інформаційних довідок з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно,реєстрація юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та видача витягів з Єдиного державного реєстру  юридичних осіб, та надання адресних довідок.

За 2024 рік Управлінням ЦНАП було надано 3838 адміністративних послуг. З них:

  • відділу Держгеокадастру в Ужгородському районі Закарпатської області – 94,
  • Департаменту екології та природних ресурсів –3,
  • відділ архітектури та містобудування – 56,
  • УПСЗН – 1644, 
  • відділ земельних відносин –107;
  • відділ економіки та інвестицій – 9;
  • відділ міського господарства – 63;
  • служба у справах дітей – 7,
  • сектор водних ресурсів – 6,
  • відділ реєстраційних дій – 1062,
  • ДІАМ-28,
  • ПФУ-233,
  • Держпродспоживслужба- 21.

Державним реєстратором було прийнято та опрацьовано за 2024рік 332 заяви у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

Державним реєстратором було прийнято та опрацьовано за  2024 рік 173 заяви у сфері державної реєстрації фізичних та юридичних осіб підприємців.

Адміністратори відділу НАП протягом травня-липня 2024р.,  здійснювали реєстрацію даних військовозобов'язаних у реєстрі “Резеерв+”. Протягом цього часу було актуалізовано 1328 військовозобов'язаних.

В приміщенні Управління ЦНАП бажаючі можуть скористатися інформаційними стендами або отримати консультацію безпосередньо від адміністраторів. Зокрема надаються роз’яснення стосовно переліку документів, необхідних для отримання адміністративних послуг, строків їх надання, способу отримання результату, суми оплати (у випадку платності послуги) тощо.

На офіційному сайті міської ради в рубриці «Управління Центр надання адміністративних послуг» у повному обсязі розміщена інформація про режим роботи Управління ЦНАП, його функції, завдання та основні напрями діяльності, працівників Управління ЦНАП, а також нове в отриманні адміністративних послуг.

Важливим показником роботи Управління ЦНАП є відсутність скарг від громадян щодо отримання послуг та роботи адміністраторів та реєстраторів. Черги в Управлінні ЦНАП відсутні, тому що адміністратори та реєстратори оперативно приймають документи, надають всю необхідну інформацію щодо вимог отримання послуг згідно чинного законодавства. Багато наших відвідувачів оцінили якість надання адміністративних послуг у книзі відгуків і пропозицій, яка розташована у секторі інформування на видному і доступному місці.

Пріоритетним напрямком для розвитку Управління ЦНАП є створення автоматизованої робочої станції для здійснення прийому документів для виготовлення паспорта громадянина України у формі ІD-картки та паспорта громадянина України для виїзду за кордон. Для вирішення питання необхідно закупити обладнання для видачі паспорта громадянина України та паспорта громадянина України для виїзду за кордон та організації захищених каналів.

Після прийняття рішення сесії міської ради буде надано доступ до РТГ старостам громади, що покращить наповнюваність реєстру та надасть можливість мешканцям сіл отримувати послуги з РТГ безпосередньо у старостинському окрузі.

Управління ЦНАП постійно удосконалює свою роботу, розширює спектр послуг, забезпечує комфортне перебування відвідувачів в Управлінні ЦНАП та високу якість обслуговування. Велика увага приділяється підвищенню рівня професіоналізму, обізнаності адміністраторів та реєстраторів щодо надання адміністративних послуг. Вся робота в Управління ЦНАП спрямована на якісне обслуговування населення за якомога коротший термін з дотриманням вимог чинного законодавства.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь